Gå til innhold

Person-Quiz - Hva vet dere om personer på HW?

Frohman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Takk takk!

Men for ordens skyld; dette er mange år siden! Jeg er snill nå :innocent:

Ser jeg Trond Solberg på noen postkasse\dørskilt skal jeg ta beina fatt vet jeg. :p

Skrevet
Ser jeg Trond Solberg på noen postkasse\dørskilt skal jeg ta beina fatt vet jeg. :p

Det skal du få slippe. For på postkassa mi har jeg ikke skrevet navnet mitt for å slippe å få regninger. Og på ringeklokka mi står det fortsatt navnet til produsenten av klokka. Jeg fant ut det ville være mindre jobb for meg å skifte etternavn til produsentens navn, enn å måtte ut å skru i fra hverandre ringeklokka... :p

Skrevet

Det skal du få slippe. For på postkassa mi har jeg ikke skrevet navnet mitt for å slippe å få regninger. Og på ringeklokka mi står det fortsatt navnet til produsenten av klokka. Jeg fant ut det ville være mindre jobb for meg å skifte etternavn til produsentens navn, enn å måtte ut å skru i fra hverandre ringeklokka... :p

Sånn holdning liker jeg! :love:

Sorry for off-topic, el-asso eller tom_waits_for_alice!

Skrevet

hvorfor i all verden må man oppgi mailen sin for å få resultatet?

er dette noe slags spam opplegg eller?

jeg har isåfall nok søppel som skal resirkuleres.

Skrevet

Jeg ser at de fleste trur at jeg jobber nattestid. Og det stemmer for så vidt det, men jeg jobber kveldstid annenhver torsdag. Så riktig svar er faktisk "Det varierer".

Et lite lurespørsmål.

Skrevet (endret)

Hehe, forresten, hvis man virkelig har fulgt med i SO3/SO4 skal alt der være mulig å svare riktig på.

Endret av ehs5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...