Gå til innhold

Grandiosa eller Big One?

Hva er best av grandiosa og BigOne?  

97 stemmer

1. 1. Hva er best av grandiosa og BigOne?

• Grandis
      63
    • Bigone.
      34

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser begge deler, men må si jeg liker Big One best. Ingen av de kan engang nærme seg smaken til en skikkelig italiensk pizza...

Skrevet
Det kommer vel mest an på hva jeg har lyst på der og da. 7 av 10 ganger ender jeg opp med Grandiosa (vanlig eller pepperoni) - men Big One Pepperoni er godt innimellom det også :yes:

slenger meg på den der, og legger til at i det siste har det blitt en del grandiosa-taco også.. :9

Skrevet

Grandiosa så klart :yes: Men det vil ikke si at Big One er dritt fordeom. Synes en gang i blandt at det kan være bedre med en Big One pepperoni, men som sagt. Skal jeg ha ferdigpizza, da velger jeg grandis. Grandiosa Taco that is :love::dribble:

Skrevet
Grandis på LAN, BigOne som ordentlig mettende mat! :) Digger den nye Rallypizzaen fra Bigone! =D Også Pepperoni på Grandis'n da.. :love:

"nå da, petter, hvordan smakte den nye big one rally supreme?"

"this is being my biggest dream in the whole world!"

:D

Skrevet (endret)

Jeg foretrekker Grandis. Big One er litt for stor til at jeg klarer å spise den opp, ergo sløsing med mat. Her skal vi utnytte ressursene :p

Edit: Hjemmelaget pizza eier alt!

Endret av SirMaximus
Skrevet
På Esso har de sånn "stek-selv-bestillingspizza" til 89,- . På IKEA har de til 79,-

pizza på ikea? :dontgetit:

selv foretrekker jeg orginal grandiosa

men bigone kan være god den også :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...