Gå til innhold

Solo "nedkjemping" av eliter.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Druid er vel de på level 60 som lettest kan drepe Elite på sin level.

Lettest og lettest.. med Druidenes DPS vil æ ikke påstå at det umulig kan være et fnugg av sannhet i det utsagnet. Tok elites 3-4lvls over meg i Azshara, varierer seff på kossn type elites da. Undeads og elites som e immune mot fear sliter æ av en eller annen "merkelig" grunn mot allerede når de e 3-4lvl lavere enn meg :!:

- Orc Warlock 57 -

Hææ? :dontgetit:

På grunn av druiden sin "mad" dps så mener du at de "kan være et fnugg av sannhet i det utsagnet"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
en pala i groupen min lvl 60 drepte en lvl 65 elite. pala criter sån passe masse armor deffensive spells og healing vill nok også si at shadowpriest kan drepe elite på samme lvl eller 2-3 lvl høyere masse shadowmagic og shield heal gjennta dette og moben er død

Fins ingen lvl 65 elite.

Skrevet (endret)
en pala i groupen min lvl 60 drepte en lvl 65 elite. pala criter sån passe masse armor deffensive spells og healing vill nok også si at shadowpriest kan drepe elite på samme lvl eller 2-3 lvl høyere masse shadowmagic og shield heal gjennta dette og moben er død

Fins ingen lvl 65 elite.

Ikke glem at vi priests går tom for mana ganske fort. så det er begrensa hvor høy lvl elites vi kan ta på egenhånd..

Tar de som er 2 lvler under meg, men ikke noe høyere.

Shadowspecced priest, lvl 46.

Edit: Leif.

Endret av bigben247
Skrevet

Lettest og lettest.. med Druidenes DPS vil æ ikke påstå at det umulig kan være et fnugg av sannhet i det utsagnet. Tok elites 3-4lvls over meg i Azshara, varierer seff på kossn type elites da. Undeads og elites som e immune mot fear sliter æ av en eller annen "merkelig" grunn mot allerede når de e 3-4lvl lavere enn meg :!:

- Orc Warlock 57 -

Hææ? :dontgetit:

På grunn av druiden sin "mad" dps så mener du at de "kan være et fnugg av sannhet i det utsagnet"?

Gah, alltid artig med skriveleifer i halvsøvne.. men tror poenget kom frem :!:

Skrevet

Mages kan jo rimelig enkelt ta elites på sin egen level så lenge dem ikke er ranged.

Til trådstarter: Du kunne oppdatert utstyret ditt litt. Til å være 58 var vel ikke det der akkurat prima. :/

Skrevet

Finnes hvertfall mage 63 eliter

Jeg pleier grinde i Tyrs Hand etter gull hvertfall - der er det 54-56 eliter, som dropper 20s per kill, og ofte droper highlevel rares - siden de er elites. En dags grindetur får man lett 200g derfra, med henhold til items man selger osv.

Som 60 rogue ( men litt highend equipment ) tar jeg lett to av gangen - men blir endel resting/bandaging etter kampene. Dette spiller heller ingen rolle, siden elitene der dropper MYE runecloth.

Skrevet (endret)

Jeg har som druid få problemer med å ta eliter på min egen lvl. Selv om vi ikke kan pøse ut så mye dps, så kan vi få sinnsyk med ac i bear form. Dessuten har vi instaheal gjennom talents. Dersom jeg har endel rage i bear form så kan denne omdannes til hp (10rage=200hp). Og er mobben utendørs, så er det bare å roote og nuke og roote og nuke... Druider er seige som pokker, det er der styrken deres ligger.

---Jeanette, lvl 60 druid, Shadow Moon---

Endret av Jeanette_83
Skrevet
Jeg har som druid få problemer med å ta eliter på min egen lvl. Selv om vi ikke kan pøse ut så mye dps, så kan vi få sinnsyk med ac i bear form. Dessuten har vi instaheal gjennom talents. Dersom jeg har endel rage i bear form så kan denne omdannes til hp (10rage=200hp). Og er mobben utendørs, så er det bare å roote og nuke og roote og nuke... Druider er seige som pokker, det er der styrken deres ligger.

---Jeanette, lvl 60 druid, Shadow Moon---

Ja, druids er faens seige. Som rogue får jeg dere lett ned til lav hp, men vips; instant heal og vi er i gang igjen :cry:

Skrevet (endret)

- Orc Warlock 57 -

Nok et fleskhode som har krabba seg inn på dette forumet som ikke vet hva han prater om igjen?

Jeg VET de klarer det og jeg råder deg til å sjekke opp hva om faktisk er mulig og ikke før du poster slik.

Endret av Blakken
Skrevet
Mages kan jo rimelig enkelt ta elites på sin egen level så lenge dem ikke er ranged.

Til trådstarter: Du kunne oppdatert utstyret ditt litt. Til å være 58 var vel ikke det der akkurat prima. :/

Work in progress. Har grindet fra ca 50. Spiller på roleplay server så setter andre verdier litt høyere.

Skrevet

Stor forskjell på Elites på samme level.

Hjalp en Hunter med å solo'e en 61 Elite for Hunter's Epic quest. (Er nerfa nå tror jeg, eller blir det snart.)Reward.

Som Paladin var det grei skuring. Hadde ca 4600 HP og Mana buffa. Høy maxdmg våpen + SoC. Stun/Shield/Conc Aura + BoL hver gang du skal heale deg. Mana pot > Health pot. Specca for gratis crit heal ;)

Hadde ganske nøyakti dobbelt så mye DPS inn som jeg klarte å gi tilbake.

En 'vanlig' 61/62 Elite i Molten Core hadde ikke gått like greit.

HP, Mana, Damage og specials er veldig forskjellig mellom ulike Elites. Selv om man kan kjøre solo på en eller flere, betyr det ikke nødvendigvis at man kan ta alle.

Skrevet

Hjalp en Hunter med å solo'e en 61 Elite for Hunter's Epic quest. (Er nerfa nå tror jeg, eller blir det snart.)Reward.

Som Paladin var det grei skuring. Hadde ca 4600 HP og Mana buffa. Høy maxdmg våpen + SoC. Stun/Shield/Conc Aura + BoL hver gang du skal heale deg. Mana pot > Health pot. Specca for gratis crit heal ;)

HP, Mana, Damage og specials er veldig forskjellig mellom ulike Elites. Selv om man kan kjøre solo på en eller flere, betyr det ikke nødvendigvis at man kan ta alle.

Du "hjalp" en hunter "soloe" en elite? var det du, hunteren eller begge to som "soloet" eliten da? Men jeg er imponert, vanligvis har jo alliance med raid-partys for å gjøre soloquester :mrgreen:

Skrevet

Du "hjalp" en hunter "soloe" en elite? var det du, hunteren eller begge to som "soloet" eliten da? Men jeg er imponert, vanligvis har jo alliance med raid-partys for å gjøre soloquester :mrgreen:

Heh, ja.

Deal'n med Epic hunter queste er at man skal drepe 3 eller 4 elites mot slutten.

Man MÅ soloe dem. Man kan ikke engang bruke pet. Man kan ha fult raid party med seg, men om mer enn èn gjør skade, healer eller buffer, så despawner mobben. Tar noe slikt som 2-3 timer før den spawner igjen.

Vi hadde med en prest og en mage for buffs, same hunter'n.

De sto bare å så på når jeg sloss.

Ble eller blir som sagt nerfa, er en liten notis om det i patchnotes. Huntere må belage seg på å ta disse på egen hånd.

Den Alliance / Horde zerg diskusjonen holder jeg meg utenfor, heh.

Men i vårt guild er det ikke slik at vi nekter folk å være med på å en instance eller en mob etc bare fordi vi har akkurat det antall players som trengs.

Heller ikke fordi vi er redd for at folk skal tro at vi har så lite skills at vi må ha full raid gruppe.

Skrevet

Ahahahaha

*ler seg skakk* :D

Skrevet

Off, den rewarden er dum! Hvorfor kan man ikke velge mellom en Bue og en Rifle.. se for deg en lvl 60 Dwarf hunter med en bue! Det er en skamm! og når det først kan bli ett annet våpen av det, Hvorfor i H* blir det til en staff?? uten agi? blir irritert... skal boikotte det questet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...