Gå til innhold

Spill som burde eksistert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en tråd hvor vi legger ut våre spill-ideer, omtrent som gamediscovery.com.

Min liste:

Need for speed: Ferrari

Omtrent som NFS: Porsche, bare med bedre grafikk, og Ferrari.

Kings Quest 9

Sierra burde gjennopplive denne serien...

Hvordan er dine spill-ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GTA: World

Over 6700 timer lang spilletid....og det er før ekstraoppdragene!

Ellers hadde det vært gøy med et bilspill som foregikk i Norge. Hadde vært artig å kjøre Oslo - Trondheim på 3 timer med en rekke hasardiøse forbikjøringer.

Skrevet

hva med flight simulator, bare road simulator eller noe sånt... altås biler... vi kunne kjøpt det med norgeskart, og kunne oppgradert til andre land/europa osv... :)

Kjøre fra oslo til bergen med eller uten trafikk osv.. hadde i allefall vært schtili.. :9

Skrevet

Tja, hva med å faktisk komme ut med noen av de spillene vi har hørt om til nå som f.eks Duke Nukem Forever.

Men skulle likt å se en remake av Blood (i Doom 3 engien). Hmmm, kanskje jeg må lære meg Doom 3 engien å prøve meg og se om jeg får Monolith på nakken :p

Skrevet (endret)
En spillplattform som har rendra hele verden i super grafikk med støtte for flere forskjellige spill..

Storforlangende?  :tease:

Nesj, hele universet, det ville vært storforlangende.

Enig med Bear, kunne godt tenkt meg å sett remake av Blood, men hadde helst sett at Monolith lagde Blood 3.

Endret av BTK
Skrevet
hva med flight simulator, bare road simulator eller noe sånt... altås biler... vi kunne kjøpt det med norgeskart, og kunne oppgradert til andre land/europa osv... :)

Kjøre fra oslo til bergen med eller uten trafikk osv.. hadde i allefall vært schtili.. :9

Jeg støtter den der. Og til det kommer, får vi nøye oss med denne; http://gamer.no/art.php?articleId=16127

_

johanf

Skrevet

en remake av syndicate hadde vært kult.ellers synes jeg at de burde lage nye spill i sam & max serien og nytt days of the tantacle spill.

Skrevet (endret)

MacGyver

Du må bruke dine omgivelser, og ikke minst Duct Tape & Tyggis. MacGyver er tilbake, og akkurat som dere kjenner han fra TV. Han har sin skinn jakke, og RDA gir stemmen sin bort for og lage dette mesterverket av et spill! Spill igjennom 7 kapittler, alle som er basert på storylinen fra TV'n! Kjemp mot Murdoc, jobb med murdoc. Møt alle vennene til MacGyver fra TV'n. Alle gir sin stemme bort!

Spillet har også fotorealistisk grafikk!

Hvert eneste kapittel varer i minst 5 timer, kapittlene tar deg til steder som Sahara, LA, Jungelen, Kina og masse flere steder! Kjemp deg igjennom Phenoix Foundation, redd dine venner! I denne fantastiske spill pakken får du med to spessiele hansker! Disser brukes for og gjøre alle små MacGyverisms. Når du har klart alle kapittlene låser du opp masse ekstramateriale! Det innkluderer 7 Sesonger med MacGyver! Spillet har fått topp andmeldelser overalt! Dette er spillet du har ventet på i 20 år!

Ops...ble litt revet med :p

Endret av Fanta Boy
Skrevet

Streetrod 3

Streetrod 1 og 2 hadde ett helt unik konsept:

Med att en kunne kjøpe og selge biler , trimme og modifisere dem som en selv ville.

En crash og bilen total vrak.

Artig med bare 50 og 60 talls amerikanere.

Motorcity online var bygd på same lesten men servern ble stengt etter 1 år så...... :dontgetit:

Skrevet

Støtter den, det hadde vert stilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...