Gå til innhold

WoW, Asosialt? Blizzard kapitalister?


Anbefalte innlegg

 

afaik brukte jeg ingen stygge ord. "faen" er bare et stygt ord om du er kristen. en kristen person snakker om intelligens? hahahaha morsomt...

det er feil, det er sosialt akseptert som et banneord. hvordan dette har seg, er en helt annen ting :)

 

Om det ikke var det, hvorfor bruke det som kraftuttrykk?

 

Ellers bygger du jo ikke akkurat en sterkere sak for degselv når du fornæer noen for å vere kristen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om noe er sosialt eller ikke kommer vel helt an på deg selv.

 

Angående Blizzard som kapitalister, så håper jeg da de er det. ALLE næringsdrivende er kapitalister. Det handler vel om å tjene penger, gjør det ikke? Og når ble plutselig kapitalister onde? Er nok noen som ikke helt vet hva kapitalisme er her, tror jeg. Enten det, ellers så har de blitt lurt trill rundt av den ekstreme venstresiden i poilitikken.

Lenke til kommentar

Bare for å slenge inn en liten kostnadsopplysning til folk som tror servere er billig.

En kraftig Sun server koster ca 1 million dollar å kjøpe. Tipper at blizzard trenger hvertfall 10-20 slike for å takle trafikken de har.

 

Offtopic: Så en film fra nVidia sitt server-rom der de hadde 10 av de pluss et helt lass med bladservere fra Dell som dekket alle vegger (fra gulv til tak).

Raw power ja =)

 

Mvh ZxL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...