Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvilke kallenavn har du hatt på din lærer?


Anbefalte innlegg

Mange elever har kallenavn på lærerene, her er en liste over hva vi kallte lærerene på barneskolen/ungdomsskolen:

 

Sauen (a.k.a "Bæ", lærerinne med 20 kg med hår under hver arm)

 

Kamelen (den samme lærerinnen, som også hadde pukkelrygg og var sint som f...)

 

Ellen propellen (gammel, hissig lærerinne)

 

Julenissen (arrogant og gretten gammel lærer med mye skjegg, denne læreren pleide alltid å skryte av sin bærbare Macintosh)

 

Kari krigsmaskin (i bunn og grunn en veldig hyggelig lærerinne, men med et voldsomt temprament)

 

Svin (også en hyggelig lærer, men man må finne seg i å bli kallt "svin" når man heter Svein...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Adolf/Hitler - ganske mange lærere dette. Historielæreren min fordi han ligner, og er litt diktatorisk. En gammel dame på barneskolen fordi hun var streng.

Dragen - Kjemi og biologi-lærer på skolen, kommer fra navnet hennes. En ganske ond dame.

Minefelt - Lærer på ungdomsskolen. Egentlig litt "oppskrytt" siden hun var mindre streng enn alle ville ha det til. Kallenavnet passet også veldig bra til navnet hennes.

Kråka - norsklæreren min, snakker som en kråke.

Lenke til kommentar

- Ble opplært og tvunget til å kalle klassestyreren vår på barneskolen for frøken istedet for hennes virkelige navn (som er ollbjørg).

- Kaller vår nåværende klassestyrer ofte for rulle eller kvadratet (hun er en smule tjukk kanskje).

- Den sullete N&M-læreren vår (som forøvrig heter sindre til etternavn) blir ofte hintet til som fyllik siden han har kommet brisen til timene et par ganger. Røykemiming blir også ofte brukt om han (slipper oss 10min før timen er ferdig for å rekke en ekstra røyk. kommer også 5 min for sent pga. røyk).

- Gymlæreren vær blir ofte kalt Frode kommode bare fordi han heter Frode (forøvrig den kuleste læreren vi har).

- K&H-læreren kalles alltid eldritt fordi hun heter eldrid og er full i dritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...