Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvilke kallenavn har du hatt på din lærer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en artig tråd! :)

 

Jeg kommer nesten ikke på noen kallenavn vi hadde på lærerne. Tror jeg begynner å bli gammel ;)

 

Husker:

 

Åså-dåse: Var veldig artig da vi var 14 år og veldig i knisealderen. Dessuten var hun ei sikkelig dum kjerring!

 

Mumle: Husker ikke det egentlig navnet hennes. Men hun var ei skikkelig temperamentsfull dame som mumlet stygge ting til oss på nordnorsk. Hun fikk alltid gjennomgå i timene! Vi gjorde all slags triks mot henne. -La tegnestift på stolen, gjemte krittene, gjorde svamen gjennomvåt, nektet å svare i timene etc. Ustyrtelig morsomt når man går på barneskolen :p

Lenke til kommentar
Mongo FuRy. Eller Downs syndrom pelsete. Ja der snakker vi et genialt nick.

 

Kan hende han kalte meg det fordi jeg hadde det crappy nicket fra før da, nissetufs

Navnet er tatt fra en plate av Didjexperience. Navnet er genialt. Og Mongo betyr ikke nødvendigvis Downs-syndrom. Downs-syndrom pelsete? Du er lur.

 

Håper du ikke føler det støtt, men Snittleif er tidenes dårlige nick. Og kan jeg foreslå et avatar-bytte?

 

Nissetufs? Den satt, du.

Lenke til kommentar
Navnet er tatt fra en plate av Didjexperience. Navnet er genialt. Og Mongo betyr ikke nødvendigvis Downs-syndrom. Downs-syndrom pelsete? Du er lur.

 

Håper du ikke føler det støtt, men Snittleif er tidenes dårlige nick. Og kan jeg foreslå et avatar-bytte?

 

Nissetufs? Den satt, du.

Og hvis du hadde vært lur nok til å lese litt mer enn akkurat det her med Pelsete, så hadde du sett at jeg allerede hadde blitt retta på og innrømt at jeg så feil. Hva annet kan Mongo bety?

 

nei, føler meg ikke støtt. Du tenker kanskje at; "aha, la oss bare si det til han på mest mulig rasshølmåte så skjønner han sikkert at nicket hans er tafatt".

 

Og forresten: Hva så?

 

Et nick er et nick. Ferdig med det. Men du burde kanskje ikke si så forbanna mye.

 

Og hvorfor skal jeg skifte avatar? bare fordi jeg tør å ha bilde av meg selv i avataren hvilket et fåtall andre her på forumet har?

 

Forstår du ikke historien bak kallenavnet nissetufs bør du nok bare holde kjeft om det.

Lenke til kommentar
Og hvis du hadde vært lur nok til å lese litt mer enn akkurat det her med Pelsete, så hadde du sett at jeg allerede hadde blitt retta på og innrømt at jeg så feil. Hva annet kan Mongo bety?

 

nei, føler meg ikke støtt. Du tenker kanskje at; "aha, la oss bare si det til han på mest mulig rasshølmåte så skjønner han sikkert at nicket hans er tafatt".

 

Og forresten: Hva så?

 

Et nick er et nick. Ferdig med det. Men du burde kanskje ikke si så forbanna mye.

 

Og hvorfor skal jeg skifte avatar? bare fordi jeg tør å ha bilde av meg selv i avataren hvilket et fåtall andre her på forumet har?

 

Forstår du ikke historien bak kallenavnet nissetufs bør du nok bare holde kjeft om det.

Jeg vet at du har blitt rettet på at du så "feil", men det at du i det hele tatt klarte det er beundringsverdig.

 

Et nick er et nick. Men ditt suger bigtime. Ferdig med det. Og jo, jeg kan faktisk si forbanna mye.

 

Og avatar kan du skifte fordi den er stygg, det er vel eneste grunnen jeg kom på.

 

Jeg har aldri hørt om noen historie bak nissetufs, men jeg har faktisk et liv, så da får jeg ikke tid til slikt.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Vi hadde en lærer som på barneskolen ble kallt (av noen) for "Skjeggebassen", han ble også kallt for "Tomten", "Nissen", "Den sinte nissen", "Julenissen", og "Den omvendte Julenissen".

 

Noen folk sprang rundt i gangene på skolen (skolens oppbygning er omtrent som på Wolfenstein 3D; dvs at det kun er en etasje, men mange ganger, labyrinter, dører etc.) i friminuttet og plaget denne læreren. Gjett om han ble sint! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...