Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom med nye hastigheter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Yeeaaaahhh :D

*jeg vil takke mamma, pappa, alle som har stemt på meg hittil.. ehhh.. Og så vil jeg takke.. eh. takke prateprate*

Ventet lenge på dette her :D Utrolig kraftig økning av innhastigheten også, da. Men det e rupload norge sliter med.

Natta^^

edit: Hva skjer med uploaden? -Ingenting (i guess..)

edit 2: post #1500.. Som om det liksom forteller noe annet enn at jeg har lite å finne på....

Endret av clvn
Skrevet

måtte faktisk se flere ganger på dette før jeg trodde på dette. måtte se på datoen også.. ikke 1 april.

Dette er kjempebra. Er på gammel sentral, så er lei av å trøkke mest mulig ut av linja. deler med 3 stk også. dette kan bli bra :)

Skrevet

Har ventet litt på Bluecom nå, og det er igrunn verdt det. Får 2,2mbit for 399 er ikke galt, har 1500/512 fra før, så litt happy er jeg jo, men hadde gjerne sett jeg fikk 4mbit :innocent:

Skrevet

Upload er oppskrytt. For mye og linja blir ustabil. For lite, og ratio ***** syter.

Dessutten er ca 800-900 kbit max på adsl. I norge, på eksisterende infrastruktur, jeg kan bare le :) Vær fornøyd med det dere får.

Skaff deg shdsl hvis du vil ha mer upload . Anyway sitter med en 3mbit :D woho

:tease:

Skrevet (endret)

Dette var jo helt vanvittig:).

Sier ikke nei til økning fra 1024 til 2200 nei :D.

EDIT: *Løpe rundt i rommet*

Endret av OterOter
Skrevet

Jeg har Catch ping, og betaler bluecom pris.. er ikke dårlig det!!

jeg har 400 kbps upload på min 800 kpbs inn linje.. ikke dårlig å gå til 1500.

Klart Bluecom er ikke BEST på noen måter, men de følger bølgen for å ikke miste kunder.. ikke dårlig det..

Skrevet

Selvsagt vet vi at catch eier bluecom, men catch er liksom flaggskipet... Dem skal ikke nødvendigvis levere billigst, men nå er vel spriket til de andre leverandørene alt for stort til at catch kan leve med det...

Skrevet (endret)
:thumbup: Dette er bra, vi bor 3 studenter i en liten kjeller og for å klare Bluecom-regningen deler jeg linja med en av de. Nå er jeg tilbake på samme hastighet som før, 2.2 delt på 2 = 1.1 :w00t: Endret av mantra17
Skrevet

Ser ut til at jeg havner på 4400 da , bare dem kunne ha dobblet upload så hadde det vært noe.

Blir vel å få tilbud fra Kraftinor i løpet av året på DSL 4/4 og 10/10 MB til en rimelig penge. :)

Skrevet (endret)

Ah! Venta på dette her. Nå kan de eplekjekke telenorkundene bare ta seg en bolle :p

Endret av Equiox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...