Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom med nye hastigheter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dette var jo helt konge. Får dobbel hasighet nå. YayyYYay!  :w00t: 

 

Jævlig bra gjort av bluecom.Skal holde meg til dem en stund framover ser det ut som!

du mene vel Catch?

vist Catch ikkje hadde kjøpt BlueCom hadde dei aldri oppgradert

Uh... ok? :ermm:

Lenke til kommentar
dette var jo helt konge. Får dobbel hasighet nå. YayyYYay!  :w00t: 

 

Jævlig bra gjort av bluecom.Skal holde meg til dem en stund framover ser det ut som!

du mene vel Catch?

vist Catch ikkje hadde kjøpt BlueCom hadde dei aldri oppgradert

Selfølgelig hadde bluecom oppgradert om ikke catch hadde vært inne i bildet, grunnen til Bluecom oppgraderte nå var fordi jara(Telenor) (Leverandøren som Bluecom bruker der Bluecom selv ikke har bygd ut sentraler) har oppgradert sine hastigheter. Tipper at Tele2 også kommer til å oppgradere sine hastigheter ytteligere.

Lenke til kommentar

BUMP:

Noen som har fått oppgradert linjene sine?

 

Jeg sendte en mail til Bluecom for å høre om det var mulig å få oppgradert linja mi omgående. Svar:

 

"Hei, vi har desverre ingen mulighet til å fremskynde denne oppgraderingen.

Vi har 50.000 kunder som skal justeres,

dette må gjøres sentral for sentral.

Ha en fortsatt fin dag :)

 

Med vennlig hilsen,

Johnny XXXXXXXX

Salgskonsulent"

 

Dette høres suspekt ut, nye kunder får ny hastighet med engang? Ikke sant?

Dvs. at de kan godt legge seg litt ekstra i selen, og oppgradere kunder som spesefikt spørr etter dette. Sikkert ikke alle 50`000kundene som ringer for å få oppgradert linja, bare de mest ihugga. (meg)

 

En løsning slik jeg ser det er å bryte bindingstida, og etablere meg på nytt.

Dette koster noen kroner ja, men jeg MÅ ha mer båndbredde NÅ!

 

Noen synspunkt på svaret fra bluecom?

Lenke til kommentar
BUMP:

Noen som har fått oppgradert linjene sine?

 

Jeg sendte en mail til Bluecom for å høre om det var mulig å få oppgradert linja mi omgående. Svar:

 

"Hei, vi har desverre ingen mulighet til å fremskynde denne oppgraderingen.

Vi har 50.000 kunder som skal justeres,

dette må gjøres sentral for sentral.

Ha en fortsatt fin dag :)

 

Med vennlig hilsen,

Johnny XXXXXXXX

Salgskonsulent"

 

Dette høres suspekt ut, nye kunder får ny hastighet med engang? Ikke sant?

Dvs. at de kan godt legge seg litt ekstra i selen, og oppgradere kunder som spesefikt spørr etter dette. Sikkert ikke alle 50`000kundene som ringer for å få oppgradert linja, bare de mest ihugga. (meg)

 

En løsning slik jeg ser det er å bryte bindingstida, og etablere meg på nytt.

Dette koster noen kroner ja, men jeg MÅ ha mer båndbredde NÅ!

 

Noen synspunkt på svaret fra bluecom?

Synsunkter? Ja, du har ingenting å klage på og du må nok bare vente som alle andre.

Lenke til kommentar
BUMP:

Noen som har fått oppgradert linjene sine?

 

Jeg sendte en mail til Bluecom for å høre om det var mulig å få oppgradert linja mi omgående. Svar:

 

"Hei, vi har desverre ingen mulighet til å fremskynde denne oppgraderingen.

Vi har 50.000 kunder som skal justeres,

dette må gjøres sentral for sentral.

Ha en fortsatt fin dag :)

 

Med vennlig hilsen,

Johnny XXXXXXXX

Salgskonsulent"

 

Dette høres suspekt ut, nye kunder får ny hastighet med engang? Ikke sant?

Dvs. at de kan godt legge seg litt ekstra i selen, og oppgradere kunder som spesefikt spørr etter dette. Sikkert ikke alle 50`000kundene som ringer for å få oppgradert linja, bare de mest ihugga. (meg)

 

En løsning slik jeg ser det er å bryte bindingstida, og etablere meg på nytt.

Dette koster noen kroner ja, men jeg MÅ ha mer båndbredde NÅ!

 

Noen synspunkt på svaret fra bluecom?

Hvorfor gi forskjellsbehandling til de som er frekke og maser?

:p

 

Selvom jeg ville ringt også da...

Lenke til kommentar
BUMP:

Noen som har fått oppgradert linjene sine?

 

Jeg sendte en mail til Bluecom for å høre om det var mulig å få oppgradert linja mi omgående. Svar:

 

"Hei, vi har desverre ingen mulighet til å fremskynde denne oppgraderingen.

Vi har 50.000 kunder som skal justeres,

dette må gjøres sentral for sentral.

Ha en fortsatt fin dag :)

 

Med vennlig hilsen,

Johnny XXXXXXXX

Salgskonsulent"

 

Dette høres suspekt ut, nye kunder får ny hastighet med engang? Ikke sant?

Dvs. at de kan godt legge seg litt ekstra i selen, og oppgradere kunder som spesefikt spørr etter dette. Sikkert ikke alle 50`000kundene som ringer for å få oppgradert linja, bare de mest ihugga. (meg)

 

En løsning slik jeg ser det er å bryte bindingstida, og etablere meg på nytt.

Dette koster noen kroner ja, men jeg MÅ ha mer båndbredde NÅ!

 

Noen synspunkt på svaret fra bluecom?

Ringte dem og fant at ut at jeg betalte 800kr for en 1024... Du har SELV ansvar for å be om å få billigere priser når de setter de ned...Ingen som har gjort her siden vi fikk det for noen år siden :nei: Ufattelig dårlig kundebehandling igrunnen...Bare et lite tips til de som ikke er klar over hva de betaler. Men nå blir det visstnok 4mbit innen en uke til 549, så vi får håpe det går i boks! :)

Lenke til kommentar
Vet noen om du får den nye hastigheten umiddelbart hvis du bestiller nå?

Jeg fikk egentlig aldri noe skikkelig svar da jeg ringte dem... Alle pratet forbi hverandre og ingen sa noe fornuftig... Blir jo spennende å se om de klarer å holde det de lovte meg!

Lenke til kommentar
Vet noen om du får den nye hastigheten umiddelbart hvis du bestiller nå?

Jeg fikk egentlig aldri noe skikkelig svar da jeg ringte dem... Alle pratet forbi hverandre og ingen sa noe fornuftig... Blir jo spennende å se om de klarer å holde det de lovte meg!

Får vel ta meg et ring jeg og og gi deg en tilbakemelding ;)

Lenke til kommentar

Sendte dem en mail og siden dem ikke svarte på 24 timer ringte jeg dem. Han var temmelig sikker på at man får den nye hastigheten umiddelbart, men husk på vi har en 3-4 ukers leveringstid sa han. :thumbup:

 

BTW han mumlet sinnsykt og, + han måtte spørre noen andre så det ble en del snakking i munnen på hverandre men jeg fikk svar til slutt...

Endret av nan0tim
Lenke til kommentar
Sendte dem en mail og siden dem ikke svarte på 24 timer ringte jeg dem. Han var temmelig sikker på at man får den nye hastigheten umiddelbart, men husk på vi har en 3-4 ukers leveringstid sa han. :thumbup:

 

BTW han mumlet sinnsykt og, + han måtte spørre noen andre så det ble en del snakking i munnen på hverandre men jeg fikk svar til slutt...

'Temmelig sikker'. Den kommentaren hadde gjort meg temmelig usikker.

Lenke til kommentar
Sendte dem en mail og siden dem ikke svarte på 24 timer ringte jeg dem. Han var temmelig sikker på at man får den nye hastigheten umiddelbart, men husk på vi har en 3-4 ukers leveringstid sa han.  :thumbup:

 

BTW han mumlet sinnsykt og, + han måtte spørre noen andre så det ble en del snakking i munnen på hverandre men jeg fikk svar til slutt...

'Temmelig sikker'. Den kommentaren hadde gjort meg temmelig usikker.

Ja altså jeg spurte om han ikke var helt sikker siden han sa "temmelig", så sa han joda, bare husk på 3-4 ukers leveringstid.

Lenke til kommentar

"Vi starter oppgraderingene av alle eksisterende kunder i løpet av mai og alle våre eksisterende privatkunder vil ha økt hastighet innen utgangen av sommeren (15. august).

For nye kunder vil de nye produktene være tilgjengelig for bestilling fra og med 11. mai."

Endret av la7dfa
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

leste dette forumet og ble litt skuffa :(

 

har ingen hørt at MONET skal oppgradere linja si til det dobbelte den 1.juli

 

pris ex:

1020 / 200 299,-

2500 / 400 399,-

5000 / 500 499,-

8000 / 850 699,-

 

dette blir prisene da de har oppgradert :D

 

er det bare jeg som synes de har billig internett el???

her 1350/400 og får 2500/400 når de oppgraderer :D:D:D

Lenke til kommentar
leste dette forumet og ble litt skuffa :(

 

har ingen hørt at MONET skal oppgradere linja si til det dobbelte den 1.juli

 

pris ex:

1020 / 200 299,-

2500 / 400 399,-

5000 / 500 499,-

8000 / 850 699,-

 

dette blir prisene da de har oppgradert :D

 

er det bare jeg som synes de har billig internett el???

her 1350/400 og får 2500/400 når de oppgraderer :D:D:D

Har vel noe med at Monet er bredbånd for nordnorge... Brorparten av nordmenn bor ikke der, og kan dermed heller ikke få det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...