Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom med nye hastigheter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde nok skifta til bluecom hvis vi ikke skulle ha Lyser 4/4 mbit til 450, er litt bedre enn bluecom sitt tilbud, da upload og er kjekt. Vi får vel sette av tid til å grave den stygge oransje kabelen, kan jo betale de for å gjøre det. Men er jo svindyrt!

Endret av hba
Lenke til kommentar
Ringte akkurat catch med litt klagesang.. fikk beskjed om at gutta boys satt og finpusset på de nye prisene/hastighetene.. Noe vil vel skje relativt fort. Hvis ikke, er vel de fleste kunder borte før de får sagt snus.

 

edit leif

Du har snakket med dem du og ja.. hmh.. fikk du vite om man må binde seg for å få de nye hastighetene eller er det snakk om en ren gratis oppgradering av nettet?

Jeg har forøvrig allerede sagt opp, dvs. jeg har catch til august.. oppsigelse og alt det der *bleh*

 

 

Hva er denne bredbåndsguiden som folk snakker om? Hvordan har de mulighet til å fjerne 79,- greia Telenor skal ha om man ikke har fasttelefon? :ermm:

Endret av jasco
Lenke til kommentar
Ringte akkurat catch med litt klagesang.. fikk beskjed om at gutta boys satt og finpusset på de nye prisene/hastighetene.. Noe vil vel skje relativt fort. Hvis ikke, er vel de fleste kunder borte før de får sagt snus.

 

edit leif

Du har snakket med dem du og ja.. hmh.. fikk du vite om man må binde seg for å få de nye hastighetene eller er det snakk om en ren gratis oppgradering av nettet?

Jeg har forøvrig allerede sagt opp, dvs. jeg har catch til august.. oppsigelse og alt det der *bleh*

 

 

Hva er denne bredbåndsguiden som folk snakker om? Hvordan har de mulighet til å fjerne 79,- greia Telenor skal ha om man ikke har fasttelefon? :ermm:

ALLE linjer blir oppgradert. Vil du ha annen pris en det som ble avtalt ved tegning av abb. må du binde deg.

Lenke til kommentar
Ringte akkurat catch med litt klagesang.. fikk beskjed om at gutta boys satt og finpusset på de nye prisene/hastighetene.. Noe vil vel skje relativt fort. Hvis ikke, er vel de fleste kunder borte før de får sagt snus.

 

edit leif

Du har snakket med dem du og ja.. hmh.. fikk du vite om man må binde seg for å få de nye hastighetene eller er det snakk om en ren gratis oppgradering av nettet?

Jeg har forøvrig allerede sagt opp, dvs. jeg har catch til august.. oppsigelse og alt det der *bleh*

 

 

Hva er denne bredbåndsguiden som folk snakker om? Hvordan har de mulighet til å fjerne 79,- greia Telenor skal ha om man ikke har fasttelefon? :ermm:

ALLE linjer blir oppgradert. Vil du ha annen pris en det som ble avtalt ved tegning av abb. må du binde deg.

Prisen vet jeg at ikke forandres men hastigheten håper jeg på :)

 

Jobber du i Catch elns.? Vet du hvor mye de blir oppgradert?

Lenke til kommentar

De kan ikke forvente at jeg betaler den gamle prisen dersom både priser og linjer justeres. Altså om jeg fortsatt skal betale samme sum, skal linjen oppgraderes tilsvarende som det de tilbyr. Eventuelt senke prisen og la meg beholde samme fart.. Hvis noen skjønte den.

Lenke til kommentar
De kan ikke forvente at jeg betaler den gamle prisen dersom både priser og linjer justeres. Altså om jeg fortsatt skal betale samme sum, skal linjen oppgraderes tilsvarende som det de tilbyr. Eventuelt senke prisen og la meg beholde samme fart.. Hvis noen skjønte den.

Har du ikke en avtale som spesifiserer pris, hastighet og avtaleperiode da? I så fall er det bare god service som gjør at de øker hastigheten i løpet av avtaleperioden. Dette er jo noe de fleste gjør.

Lenke til kommentar
Jeg lurer nå mest på hva catch kommer til å finne på nå da... Dem kan vel ikke sitte på gjerdet så lenge med sitt "tregbånd" :whistle:

Vet ikke HELT om du har fått med deg ting som er over 1 år gammelt mytt nå, men Catch er BlueCom og BlueCom er Catch :) Catch eier hele BlueCom :)

Lenke til kommentar
Jeg lurer nå mest på hva catch kommer til å finne på nå da... Dem kan vel ikke sitte på gjerdet så lenge med sitt "tregbånd"  :whistle:

Vet ikke HELT om du har fått med deg ting som er over 1 år gammelt mytt nå, men Catch er BlueCom og BlueCom er Catch :) Catch eier hele BlueCom :)

Uh, ja. Og hva så? Det har da ingenting å si for Catch kunder.

Lenke til kommentar

Utmerket! Måtte også lese e-posten to ganger før det gikk opp for meg :p

Fikk regelrett hakeslep for å si det mildt! Kan ikke klage jeg, verken på Bluecom eller Telenor.

 

Telenor koplet tlf. linja mi opp mot en ny telefonsentral i nærområdet rundt påsketider. Digg å få halvert linjelengden sin fra 3,6 km (0.4 mm) til 1.8 km (0.6mm). Bestilte derfor hastighetsendring fra 720/128 Kbps -> 2048/256 Kbps. Etter 2 uker med 2048/256 Kbps så får jeg altså beskjed om at linja mi justeres opp til 4100/448 :)

 

Not bad at all :thumbup:

 

Hilsen Zuul

Endret av Zuul
Lenke til kommentar

:cool: NGT har begynt å oppgradere hos gamle brukere alt :dribble:

Håper Bluecom får ut fingeren og gir meg 4400/640 ASAP!

 

Noen andre som har lavere upload enn forventet? På min 2200/512 linje måler jeg 2050/381kbs som er over 25% overhead...

 

Skal jeg ha like mye 'tap' på min 4400/640 linje tilsvarer det 4100/475kbs... :thumbdown:

Endret av la7dfa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...