Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Siden detta ikke kvalifiserer seg til å være en ordentlig film, så trur jeg ikke det gjør noe om jeg legger den ut her eller? tok med digitalkameraet mitt, så det er ikke mye til kvalitet, og det er ikke lyd til.

www.home.no/mangadbz/TGfilm.mpg

EDIT: TG armbåndet reiv jeg av meg så fort jeg var innafor døra hjemme. liker ikke å ha ting på armene ><

Endret av Gohan
Skrevet
Nei, men jeg har vært i alle verdensdeler bortsett fra Australia.

vært innom Kroatia`? :)

Ja. Pappa kjenner den tidligere utenriksministeren der, og familien til kjæresten min har en eiendom der. :)

Skrevet
Siden detta ikke kvalifiserer seg til å være en ordentlig film, så trur jeg ikke det gjør noe om jeg legger den ut her eller? tok med digitalkameraet mitt, så det er ikke mye til kvalitet, og det er ikke lyd til.

www.home.no/mangadbz/TGfilm.mpg

EDIT: TG armbåndet reiv jeg av meg så fort jeg var innafor døra hjemme. liker ikke å ha ting på armene ><

Skulle hatt litt om det som skjedde der da ;)

Gleder meg UTROLIG til nest år :D

Skrevet
Vanngevær, baller, trampoline, basseng. Hva vet jeg.

trampoline :D det er også litt morro moen ganger, men ikke når det er så varmt som nå :yes:

Sett vannspreder under. Blir fin bounce da :)

Gjest Slettet+1242
Skrevet

Her kan man se en tidligere tråd jeg lagde om pc'n min.

Jeg sendte den inn til reprasjon og fikk svar om at rammen min var problemet.

Jeg er litt skeptisk på om ramm kan fororsake slik varme, eller tar jeg helt feil her?

Skrevet

Nå er jeg sur altså... Mamma hadde gitt min fetter (fattig familie btw) en rosa Polo Ralph Lauren heste. Hans eneste skjorte med hest på. Men neida, den er for "feminin" til at han kan bruke den.

Han kommer til å dø singel.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...