Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge igjen nå Eline, gleder meg til vi skal feire. :wee:

anyways, noen her som har peiling på tegnebrett, som har selv eller har testa det? isåfall kan dere sende meg en pm? får lite svar på tråden min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og! :p

Takk til dere som har gratulert meg hittil :) Det er bare 1 time og 3 kvarter igjen :)

Skrevet (endret)
IS! Nam, jeg elsker is! Nå skal jeg spise is og potetgull, så da får dere sitte her og råtne. :p

Kvalitetsinnlegg!

---

Jeg laget lysbildeframvisning til konfirmasjonen til min lillebror idag, og jeg telte flere tårer. Cat Stevens + babybilder = garantert vellykket.

Blue balls er vondt.

Endret av SteffyBoy
Skrevet (endret)
IS! Nam, jeg elsker is! Nå skal jeg spise is og potetgull, så da får dere sitte her og råtne. :p

Kvalitetsinnlegg!

---

Jeg laget lysbildeframvisning til konfirmasjonen til min lillebror idag, og jeg telte flere tårer. Cat Stevens + babybilder = garantert vellykket.

Blue balls er vondt.

kjekt!

Er nok garantert vellykket ja :thumbup:

Endret av Litejk
Skrevet (endret)

Nå har jeg vært våken i mer en 34 timer, og snart skal jeg spille compo i CS... Er bare nabbs som vi skal spille mot, så vi er såogsi garantert å vinne... Dersom jeg ikke sovner, da!

Ikke sånn enorm premie, 1600,- hver...

EDIT: varme opp 2 on 2 nå...

Endret av Blackslash
Skrevet
Nå har jeg vært våken i mer en 34 timer, og snart skal jeg spille compo i CS... Er bare nabbs som vi skal spille mot, så vi er såogsi garantert å vinne... Dersom jeg ikke sovner, da!

Ikke sånn enorm premie, 1600,- hver...

lukketil! ville bare si det!

Skrevet (endret)

Kanskje de har en HLTV, så kan dere se på! Men dersom de har det må dere ikke ha store forventnigner... De fleste er folk som ikke pleier å spille til vanlig...

edit: Turneringen begynner 0100...

Endret av Blackslash
Skrevet

Takk til dere som har gratulert meg hittil :) Det er bare 1 time og 3 kvarter igjen :)

Gratulerer! :)

Skrevet

Han jeg skal spille med har blitt sponset av noen med en dual Xeon server for bl.a HLTV, så han skal sette den på når vi skal spille... Skal legge ut IP :D

Ikke forvent skills :p

Ip til HLTV: hltv.teamosa.net:27033

Den starter i 1 tiden.... Jeg spiller i Virtus teamPlay...

Skrevet

Er drøye 40 min igjen nå Eline..

Husk man kan ikke gratulere noen på dagen før ;)

Skrevet (endret)
Slenger meg på med en Gratulasjon til Eline

Jeg også :p

@kd : det er dritbra! lenge siden du begynte å spille det?

Endret av b0berg
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...