Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, har ikke vært i Frankrike men har sett feriebilder derifra, og på de såde ikke så verat ut :) (Men hvem i faen tar bilder av stygge jenter :p)

5869652[/snapback]

Exactement.

Det er haugevis av stygge jenter her nede, det sier jeg ingenting i mot. Norske jenter er generelt sett penere. Men det finnes pene jenter ogsaa.

Ble foroevrig skole paa onsdagen, saa lite babehunting.

Lenke til kommentar
Ah, har ikke vært i Frankrike men har sett feriebilder derifra, og på de såde ikke så verat ut :) (Men hvem i faen tar bilder av stygge jenter :p)

5869652[/snapback]

Exactement.

Det er haugevis av stygge jenter her nede, det sier jeg ingenting i mot. Norske jenter er generelt sett penere. Men det finnes pene jenter ogsaa.

Ble foroevrig skole paa onsdagen, saa lite babehunting.

5882658[/snapback]

 

problemet med norske jenter er at de er bare "såååååååå klare over" at de er pene. GL med å "få" en.

Lenke til kommentar
Robbie, og hva går den skatten ut på, hva beregnes den ut i fra osv?

Denne "mobilskatten" gjelder alle arbeidstakere som disponerer arbeidsgiverfinansiert telefon og/eller bredbånd. Det som før var et viktig verktøy i kampen mot et "IT-klasseskille" (der de "svake" ikke har IT-kompetanse) er nå blitt en skattebelastning. Så søtt.

 

Raskt eksempel: Dersom du har en skattesats på 40% vil dette medføre at du får en skattebelastning på 2.400 kr ekstra i året -- dersom din arbeidsgiver dekker både telefon og bredbånd. Den maksimale skattepliktige fordelen er forresten satt til kr. 4.000 for ett abonnement, og kr. 6.000 for to abonnement (telefon og bredbånd).

Lenke til kommentar
Digg med Spirte Zero.

Digg med wienerpølser.

Digg med diggbare sennep.

Digg med ferie.

Digg.

5882704[/snapback]

Ta gueule.

 

Jeg har ikke sprite zero. Jeg har ikke poelse, jeg har ikke ferie. Jeg er paa skolen. Jeg har masse arbeid til helgen.

U-digg.

 

Er dog under 60 dager til jeg kommer hjem :D :D :D :D

Lenke til kommentar
ehm.. musikk, film, spill, programmer får jeg tak i andre steder :innocent:

5880713[/snapback]

Kjøp deg gummifitte?

5880728[/snapback]

QFT!

 

Idag blir det kongevær her i Drøbak, rett ved Ås :)

Hva med der?

 

Siste skoledag er det også ;)

5881391[/snapback]

Her er det relativt mye sol, men litt kaldt. I natt ble PCne i naborommet stjelt. Tyevene hadde firt seg ned fra taket og knust vinduene til rommet :fun:

5881397[/snapback]

Vakke meg. :whistle: Noen som vil kjøpe PC? :p

 

 

Ah, hammburger og snørr som dessert.

Lenke til kommentar
Hei Seether! :love: Hva skjer?

5882751[/snapback]

Hey duh. Jeg er halveis på vei ut av døra. Tenkte jeg skulle ta meg en tur ut og få løpt av meg litt sinne og frustrasjon.

 

Hva med deg? ser du ikke har ferie eller noe stakkars *trøste* :)

5882784[/snapback]

Har ferie om to uker. Er ferie i Paris naa. Bae.

Jeg har dog ferie frem til den 09. mai. Da er det under en maaned til jeg drar hjem. :wee:

Lenke til kommentar
Denne "mobilskatten" gjelder alle arbeidstakere som disponerer arbeidsgiverfinansiert telefon og/eller bredbånd. Det som før var et viktig verktøy i kampen mot et "IT-klasseskille" (der de "svake" ikke har IT-kompetanse) er nå blitt en skattebelastning. Så søtt.

 

Raskt eksempel: Dersom du har en skattesats på 40% vil dette medføre at du får en skattebelastning på 2.400 kr ekstra i året -- dersom din arbeidsgiver dekker både telefon og bredbånd. Den maksimale skattepliktige fordelen er forresten satt til kr. 4.000 for ett abonnement, og kr. 6.000 for to abonnement (telefon og bredbånd).

5882671[/snapback]

 

For noe tull. :no:

Lenke til kommentar
Nei, kommer du tilbake så tidlig..vil ikke frankrike ha deg lengre? :ohmy:

5882870[/snapback]

Den 2. juni. Er det for tidlig for deg eller? Da vil jeg liksom ha vaert her nede i 9 maaneder.

Frankrike vil ha meg lengre, folk trygler meg om aa bli. Jeg vil derimot ikke ha Frankrike lengre.

5882910[/snapback]

Litt tidlig kanskje :p Hehe neida, bare kjekt å ha deg tilbake. Men nå er iPod'n oppdatert.

 

Byebye :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...