Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå stikker jeg og spiser snop!

Snakkes, funboys. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Orresnei: Hvilken film?

5589432[/snapback]

Det vet jeg ikke enda. Det pleier ejg og kompis å finne ut når jeg kommer opp til ham. Edit: Derfor det også er så utrolig risky. For tenk om jeg må se en dritkjedelig film!

5589437[/snapback]

I slike tilfeller pleier det å settes på en olsenbanden-film. Litt drøyt men. jaja. Når han ikke har andre filmer så :p

5589485[/snapback]

Haha. Luringen. Nei, tror kanskje jeg ikke orker å gå opp der. Gjør det heller i morgen tenker jeg. Er for trøtt nå :roll:

Har faktisk mekket litt på en Rome Total War: Barbarian Invasion modell. Såklart har jeg selv ikke ekspansjonen (Bare Rome Total War) og får dermed ikke testen den selv. Jaja. Får nå se om jeg finner noe annet gøy å drive med. Kanskje å fikse litt på en Battlefield 2 modell :w00t:

Skrevet

Gjett om jeg ble litt småglad idag. Fikk ny laptop. En snerten liten hvit 12.1" wide LG med 1024ram osv. :love: Lw20 het den visst. Driver og legger inn msn, itunes og slikt nå. Skulle egentlig ut, men fikk "plutselig" vondt i hodet :whistle:

Ipod -> pc -> stereoanlegg

Hvs mer kan en Even ønske seg?

Skrevet (endret)

Det KAN være lurt og rense ørene sine. (2 måneder siden jeg rensa de sist)

EDIT: kan nevne at jeg fikk vann inn i øret nå elns, halveis døv på ene øret)

Endret av Bundy
Skrevet

Fått helt ny pult som e tilpasset pc :!: no mangler eg bare stasjonær pc :p

Blir jobbing hele ferien jah..

Ahh eg kunne dødd lykkelig no. Om bare andreas var her og då..

Skrevet

Sier det samme som Orresnei her jeg. Hvis det var faren som hadde gjort det (filma og hele pakka) så synes jeg synd i ungen :(

Derimot, hadde det vært en storebror eller noe sånt er det mer okei (søskenkjærlighet :love:)

Artig var det ja :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...