Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okey, har lyst til å ta opp en sak her:

jeg begynner å bli så drittlei av wannabe-badboys i 14-15-årsalderen med "snut er ut"-prinsippet og "råning" og "festing med "ordentlig drekke"". På skolen var det hengt opp ett eller anna i samarbeid med politiet. der hadde nevnte gruppe faktisk tatt og klippa vekk navnet "politiet" fra infoskrivet. Er det bare latterlig eller hva?

Skrevet
rompa hjelper lite uansett...

5555972[/snapback]

hva i svarten skal det bety! ikke snakk stygt om romper! du vanærer min religion! *brenne hw.no serveren*

Skrevet

5555972[/snapback]

hva i svarten skal det bety! ikke snakk stygt om romper! du vanærer min religion! *brenne hw.no serveren*

5556002[/snapback]

:wee:

Snart skal PCen til tante fikses, håper ikke det er for mye jobb.

Skrevet
Okey, har lyst til å ta opp en sak her:

jeg begynner å bli så drittlei av wannabe-badboys i 14-15-årsalderen med "snut er ut"-prinsippet og "råning" og "festing med "ordentlig drekke"". På skolen var det hengt opp ett eller anna i samarbeid med politiet. der hadde nevnte gruppe faktisk tatt og klippa vekk navnet "politiet" fra infoskrivet. Er det bare latterlig eller hva?

5555996[/snapback]

Det der slutta jeg å irritere meg over og gikk over til "klar over det" modus. Tåpelig og unødvendig, enig.

Skrevet (endret)

5555972[/snapback]

5556002[/snapback]

Det ville vel være å bæsje ved eget tre?

EDIT: Zlatzman, pass deg for gammel dame-PCer, de virker enkle, men straks du kommer bortpå dem kan du finne ut at det er så mange rare løsninger i den at du bruker hele kvelden på å fikse, for så til slutt å gjøre vondt verre.

(For eksempel "fikse" internett, og ende opp med at telefonen ikke virker :whistle:)

Endret av svamp
Skrevet

5555972[/snapback]

5556002[/snapback]

Den kompenserer ikke for resten av Christina Aguilera

Skrevet
Uff, nettopp ferdig med å spise lunsj og så kommer folka hjem med kinamat!! :(

Hater idioten som ikke sa fra (les:bror)

Nynorsk og engelsk resten av dagen. Drive med litt research her på forumet. Tema på nynorsk tentamen er nemlig ungdommens psykiske helse :w00t:

5555622[/snapback]

Psykisk helse ja... Hihi. Den er ikke god!

Skrevet
Zlatzman, pass deg for gammel dame-PCer, de virker enkle, men straks du kommer bortpå dem kan du finne ut at det er så mange rare løsninger i den at du bruker hele kvelden på å fikse, for så til slutt å gjøre vondt verre.

(For eksempel "fikse" internett, og ende opp med at telefonen ikke virker :whistle:)

5556026[/snapback]

Jeg skal rense for spyware og virus, samt defragmentere og optimalisere. Ikke så veldig mye som kan gå galt.

Skrevet

5556095[/snapback]

Nei..vansklig å bestemme seg for hvilket emne man skal fokusere på. Kutting, vold, spisefortstyrrelser osv

Og så må jeg huske all statistikk utenat. Ugh. :nei:

Skrevet

5556095[/snapback]

Nei..vansklig å bestemme seg for hvilket emne man skal fokusere på. Kutting, vold, spisefortstyrrelser osv

Og så må jeg huske all statistikk utenat. Ugh. :nei:

5556129[/snapback]

Er det engelsk eller nynorsk dette skulle være? Intervju med Joachim på nynorsk:

Intervjuer:"jau sjau faen farsken mæ jakta psjukesk hælse"

Joachim: "Unnskyld meg, hva sa du?"

Intervjuer: "Farsken mæ ri sævva, æ sja psjuesk hælsa ri"

Joachim: "Jeg beklager så meget, men jeg tror du må finne en annen".

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...