Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann Herr Brun. :)

 

Jeg og mamma greide å handle i tre butikker på en time i dag, tror det er ny rekord. Deilig å være hjemme igjen.

5546205[/snapback]

Heeeeei Tonio. ça va? :wee:

 

Da er man hjemme hos vertsfamilien. Franske posten er like herlig som den norske. De sier at de har proevd aa levere pakken, selv om vertsmamma har vaert hjemme i hele dag og det ikke har kommet noen. Bae.

Jaja, drar paa posten i morgen tenker jeg. *Sjekke aapningstider*

Lenke til kommentar
Skaff deg gratis lagre- og delekonto

Tjenesten åpner til uken. digi.no har gjort en avtale med Mamut som gir våre lesere en mulighet til å sikre seg en konto på forhånd. Og du får en større konto: lesere av digi.no får 750 MB til lagring og i tillegg en 500 MB stor lagringsplass til filer du vil dele.

 

Link

5546163[/snapback]

Wow, så mye. :roll:

5546552[/snapback]

Er faktisk en hel del naar det er gratis. Naar jeg fikk min foerste pc (og jeg er bare 15...) saa hadde den masse lagringsplass, hele 750 megabyte. Harddiskene (en paa 500 og en paa 250) kostet vel 15-1600 kroner de.

Lenke til kommentar
Skarstad: Badminton er en hemma ting :dontgetit: Du slår hardt som faen og "flua" går så vidt fram over :realmad:

5545350[/snapback]

I så fall suger du i badminton!

 

Nå sitter jeg på den gamle skolen min og venter på at skoleballet skal begynne. Usikret trådløst nettverk er kjekt! :)

5546522[/snapback]

Jepp.

Nå er jeg forbanna. Kjæresten til muttern vil ikke gi oss passordet til trådløsen fordi han mener at Xlink er ulovlig å bruke opp mot Xbox :ermm:

 

Hva pokker? Det er jo lovt.

NB! Dette er ikke support, bare litt oppskaket sutring. Hehe :tease:

Lenke til kommentar
Skarstad: Badminton er en hemma ting :dontgetit: Du slår hardt som faen og "flua" går så vidt fram over :realmad:

5545350[/snapback]

I så fall suger du i badminton!

 

Nå sitter jeg på den gamle skolen min og venter på at skoleballet skal begynne. Usikret trådløst nettverk er kjekt! :)

5546522[/snapback]

Jepp.

Nå er jeg forbanna. Kjæresten til muttern vil ikke gi oss passordet til trådløsen fordi han mener at Xlink er ulovlig å bruke opp mot Xbox :ermm:

 

Hva pokker? Det er jo lovt.

NB! Dette er ikke support, bare litt oppskaket sutring. Hehe :tease:

5546852[/snapback]

Hva faen skal du med trådløs? Bruk kabler.

Ah, in ntil modemet ja, sender deg en PM :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...