Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

hømm. Fu?

 

Then again, jeg jobber hver dag, får penger og skal ikke begynne på skole igjen før antageligvis til høsten..

 

kanskje ikke fu alikevel. :p

5545075[/snapback]

 

"Oh, my god, it's an FU!"

 

Jeg får ikke penger for jobben jeg gjør i arbeidsuka. Alt jeg får er en rapport å skrive og erfaring fra arbeidslivet :p Lurer på hvor mye erfaring jeg får, i grunn :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jobberfaring er alltid kjekt.. Jeg håper, for din del, at jobben din blir skikkelig jævlig vanskelig. Sånn at du i ettertid vet at du egentlig har det ganske koselig på skolen :)

5545095[/snapback]

 

Ja, det er faktisk en del av tanken bak arbeidsuka.

 

Men jeg gleder meg faktisk til å jobbe der jeg skal jobbe :fun: Har vært på besøk der og det virket som et koselig sted å være.

Lenke til kommentar

studentlivet gruser arbeidslivet anytime.

 

greit nok, man har penger til å kjøpe alle leketøyene man har lyst på, og man har ingen lekser hengende over seg på ettermiddagen. men så MÅ man på jobb hver dag, kan ikke bare havne på ei kanonfylla midt i uka og drite i skolen, eller ta en ukes ferie og reise hjem for å besøke dama. for og ikke snakke om sommerferien, høstferien, vinterferien, juleferien osv osv.. det sosiale rundt arbiedslivet er også ikke i nærheten av studietiden. nei, savner studentlivet jeg.. :no:

Lenke til kommentar
Jeg trodde spørsmål som dette under her var et retorisk spørsmål, og det at du da faktisk krever et svar på det slår meg som noe merksnodig

5545366[/snapback]

Men når jeg gjør noe så dumt som å svare på et retorisk spørsmål, kan det sikkert utløse noe merksnodige ting. :p

 

---

Zappza: Det er sikkert teknikken det kommer an på, og ikke styrken. Men det kan sikkert han fyren i klassen til Skarstad fortelle mer om. Guttorm Fossem tror jeg han heter.

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Badminton er en hemma ting :dontgetit: Du slår hardt som faen og "flua" går så vidt fram over :realmad:

5545350[/snapback]

 

Da spiller du med dårlig flue! :p Har sånne fluer som flyr ganske heftig et stykke for så å bremse noe inni helvetet. Men det duger til badmintonkrig! :D *gøy*

 

EDIT: Ny avatar, hva synes dere? Burde den beholdes? :p

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
phax: Prater du om "Entry" nå? :p

5545350[/snapback]

 

damn right, kjøpt meg k600i, uten abo eller operatørlås eller no sånn, men like fullt er det en fuckings telenor logo der.

 

skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan legge inn en link i undermenyen på knappen, på den måten mister man jo ikke funksjonaliteten. nå har jeg en død knapp som ikke kan brukes til noe. kan klikke på den og få opp en feilmelding. KJEMPESMART!

Lenke til kommentar
phax: Prater du om "Entry" nå? :p

 

Skarstad: Badminton er en hemma ting :dontgetit: Du slår hardt som faen og "flua" går så vidt fram over :realmad:

5545350[/snapback]

Svak? Kan jo slå til medium, og den fyker som faen. Eller så er flua deres FUBAR.

 

 

1337 innlegg :)

5545511[/snapback]

 

Gratulerer :D

 

*Spise en halv plate melkesjokolade! =D

5545499[/snapback]

 

Bah, det er jo ingenting. *Spise en HEL plate melkesjokolade! =D

5545506[/snapback]

Nei, kan ikke det, da merker mamma at jeg har tatt. Er halve borte kunne det vært ste-faren min. :wee:

5545514[/snapback]

 

Gjør som meg, si at du aldri har sett noen melkesjokolade. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...