Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, jeg seila også rundt i en Volvo når jeg fikk lappen. En rød 240GL for å være eksakt. Den gleden varte i 3 dager. Den tredje dagen sendte jeg postkassa til naboen til skogs, gjorde bilen rammeskeiv og måtte hales opp av ei grøft av en Hilux.

Men gudamei, det var mojo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallo alle sammen!

Da var jeg tilbake fra skolen, skal ha meg et kjapt måltid før jeg stikker til en venn og filmer til et skoleprosjekt.

Hvilke planer har folket for kvelden?

Skrevet
Næmmen, er det ikke Brun. Åssen går det i Frankrike? Du læv fortsatt? Ikke verst

5506431[/snapback]

Heisann. HAEST.

Jeg lever fortsatt. Har to og en halv time foran pcskjermen, og jeg har ingenting arbeid aa gjoere.

*glise*

*haestepaa*

Skrevet

5506430[/snapback]

Prøve å holde meg borte fra PCen i det minste en kort stund i kveld.

Høre på musikk.

Spise mat.

Drikke drikke.

Skrevet
hallo alle sammen!

Da var jeg tilbake fra skolen, skal ha meg et kjapt måltid før jeg stikker til en venn og filmer til et skoleprosjekt.

5506430[/snapback]

Kino.

Skrevet

5506430[/snapback]

*Ta igjen litt tapt skolearbeid. (må vel ha 6 i alle fag for å få 5 i standpunkt til sommeren) :no:

*Flash programmering (gotta love action scripts).

*Daffe/Chille

Skrevet
Haha, jeg seila også rundt i en Volvo når jeg fikk lappen. En rød 240GL for å være eksakt. Den gleden varte i 3 dager. Den tredje dagen sendte jeg postkassa til naboen til skogs, gjorde bilen rammeskeiv og måtte hales opp av ei grøft av en Hilux.

5506380[/snapback]

Haha :mrgreen:

Skrevet
Nå drar jeg snart til Lillehammer!

Det blir bare en ting; begynner på k og slutter på os:)

5506618[/snapback]

Kjøpesenterkaos?

Skrevet

5506380[/snapback]

Hoho, det er mojo ja. Har ikke gjort det selv men har sett noen andre gjort det :)

Sa du Hilux? :dribble:

Fortel!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...