Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har dere ikke bestilt på internett? *peke på og le*

5387573[/snapback]

Jo, men de må jo hentes 40 min før uansett. :ermm:

5387597[/snapback]

Nei.

Vi gjør oppmerksom på at kjøpte billetter dessverre ikke kan refunderes eller endres til andre forestillinger. Kjøpte billetter kan hentes fram til forestillingstart. Datoer som ikke finnes i listen har ikke fått filmprogrammet ferdig.

Skrevet (endret)

Joa, drar gjerne ned i Sandvika og henger med venner før kinoen jeg også. Men jeg går ikke innom kinoen av den grunn, kan jo henge på storsenteret eller på kadda. I alle fall om sommeren.

np: Rolf Graf - Spiritual Journey

Endret av Zlatzman
Skrevet
Jeg elsker å sortere. Kan sitte i timesvis å gjøre "share list"en perfekt. Det er gøy å se resultatet.

Ingenting er som en ryddig PC.

5386364[/snapback]

Ingenting er som en ryddig pc nei. Sant nok :)

Jobber du på 7-11 utenfor/ovenfor busstasjonen ca?

Jeg har egentlig ikke så lang vei dit :p

Skrevet

*minne seg selv og andre på at malcolm i midten begynner 16.05*

Kan glemme ting, enda jeg går og minner meg på det selv i ukesvis. Og nestengang jeg sitter på bussen feks inser jeg at jeg har glemt noe. Og glemmer det igjen :(

Greit nok jeg har elendig kortids hukommelse, men nå begynner det andre og streike :p

Skrevet

Jeg har nettopp laget meg nudler og da jeg skulle helle alt i en suppe skål falt oppvask kosten oppi!

Det e sikkert ikke sunt, men det er vel ikke farlig å spiedet?

Skrevet
Jeg har nettopp laget meg nudler og da jeg skulle helle alt i en suppe skål falt oppvask kosten oppi!

Det e sikkert ikke sunt, men det er vel ikke farlig å spiedet?

5387862[/snapback]

nesj, kanskej du hallisunerer litt, men det får stå til!

Da dro jeg da.

Skrevet

Jeg tror ikke du kommer til å dø av det, men hvor sunt det er avhenger blant annet av hvor mye såpe det var på børsten og hva slags såpe det var. Om det gror små planter på den tror jeg heller ikke det er så sunt.

Skrevet

meh. kjeda meg litt på skolen i dag :p

sketch-paint.jpg

ok.. nå går alt surr i hodet mitt. jeg tar alt som om det går drit sakte, men jeg skriver fort som feite :S

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...