Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*horsing around på  Hylo*

5275867[/snapback]

*horsing around on a kind of horse, but I aint sure if it is a horse, actually. It kinda looks like a moose, but it's a horse. Or a bug of some kind. It has four legs, three flies on its back and one big penis. I think this went a bit off topic, though*
Skrevet (endret)

None of that, now.

In other news, så reklamerer jeg nok en gang for bloggen min. Hvis du elsker, liker, liker ikke, hater eller er helt likegyldig til meg, så anbefaler jeg den.

Jeg anbefaler også dette bildet.

post-37689-1134180542_thumb.gif

Endret av SteffyBoy
Skrevet

5275867[/snapback]

*horsing around on a kind of horse, but I aint sure if it is a horse, actually. It kinda looks like a moose, but it's a horse. Or a bug of some kind. It has four legs, three flies on its back and one big penis. I think this went a bit off topic, though*

5275873[/snapback]

Hadde jeg enda hatt din formuleringsevne disse sene natterstimer.. :D

menneh, tar kvelden jeg tror jeg. Herja rundt i hele dag. Sleten speller. God natt

Skrevet

5275867[/snapback]

5275873[/snapback]

Hadde jeg enda hatt din formuleringsevne disse sene natterstimer.. :D

menneh, tar kvelden jeg tror jeg. Herja rundt i hele dag. Sleten speller. God natt

5275884[/snapback]

KEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKE! :D:D:D
Skrevet (endret)

Når vi først snakker om musikk, ta en titt på Pandora.com

Musikkelskere vil nok like denne siden veldig godt. :roll:

Akkurat nå er det "Manhattan" av Bobby Short, passer akkurat for denne tiden av døgnet ;)

Endret av Colossus
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...