Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

God natt

Joakim., DurinVIII, -NeoRag-, Skarstad, thomasr, jarmo, niss27, Glint, 2mass, zapper, EXIDE, Cauldron2, Lufen, jaujau, AFireInside, Mr.Locke, Zlatzman, Cramping Death, mankiller, fredrikrb, Papillon, Zamoht, Filla, Spion, nahojdat, Tomat-Ulf, Jon@s, icaruz, Google.com , Bundy, Matriac, eirik1989, askogli, Pantera, Redman, ThOms-N, Vetlite, dabear, Maen, hdanielsen64, maiar, sundan2k, _ammaZ_, roac, <[47]>, Kvammis, improvize, Ueland, Dennis2k4, jvik, zandro, Håkky, simplx, Kristallo, BanAnus, Master.Chief, Ducky, unwill, dD., JohndoeMAKT, Neophus, Hazard, ssswopp, kpolberg, night_mare, Erik Braseth, MaxTiger, SnowDOG_, Gef, anth, Kebab GUD, Dotten, PT, stiber, DataChild, MagE, Prebo, ilpostino, glennb, Hefla, ChristianW, Polarbastard, lavizh, buskmann, mariuso, psilocybe, stiquan, geedoo, emp, -2r-, Blaz3r, The O, Aasgaard, Rikky, Blippblopp, steffe, milleniam, santaxx, smårips_eier, morgus, craaash, ax32, magikern, BKB, Izte, 1337Antikatt, EviLEddiE, ken8, Psh, teflonpanne, Sanken, Stumpen, uGn, MicrolaXx, San_Lopez, majcrofi, ahdrage, Hyrlen, Bruun, Ulven, skyline, Opus, Henrik2k, .Brusfisk, hemo, TRS, krage83, Ibizaonice, nerdVANNA, tommkarl, Nidhogg, monza, Blod, Zippio, Nokia446, ewi, Guffen-, orion81, CFD, Tchernobog, Amphipod, Orjanp, J@cob, lu2saa08, bfisk, cecolon, drengen, Pels, DanFekar, Boye, pleiadene, ducmaster, ThomasWH, tuxerator, Dargar, KickF, Radhoo, tommy_sn, Ulkesh, rufs, danif49, Pdisch, lostdisk, MattMan, Alastor, Svankmajer, voluz, Sheriff_buford, Ezo, Gerber, bitte, Mr.Berg, torfinns, zebigboz, Kadaju, Kent|, Zaarin, gmailrocks, SubtleINC, ReSSaA, OldMan, Zettie, Cappo, Panter, AudiPowha, -apocalypsis-, XDamage, dercaS, Nisje Olm, Snillingen, a_f, Turboman#1, Datagnomen, notnA, Scrim, Wintage, shabador, Skrue, jontheman, XENiTiS, Jibril2k, Spirre, KeyStroke, Snorre123, Beej80, tiger.no, Krezzo, Astra16vT, Kevlar, *Thug*, Okay, Yakamoto, fiskfisk

Videoannonse
Annonse
Skrevet
«Blant guttene er gjensidig masturbasjon og gruppemasturbasjon temmelig vanlig, og episoder med analt samleie og oral-genital kontakt (fellatio) er heller ikke sjeldne.»

5218369[/snapback]

Jeg har sugd en kompis.

Man trenger ikke være rompis for og suge en god kompis :w00t:

Natta.

Skrevet
«Blant guttene er gjensidig masturbasjon og gruppemasturbasjon temmelig vanlig, og episoder med analt samleie og oral-genital kontakt (fellatio) er heller ikke sjeldne.»

5218369[/snapback]

o/

Skrevet

5218369[/snapback]

Er De sikker på at det var akkurat det som stod i boken Deres? :ohmy:

Skrevet

5218369[/snapback]

Jeg har sugd en kompis.

Natta.

5218374[/snapback]

:dontgetit:

:nei:

Skrevet

5218369[/snapback]

Jeg har sugd en kompis.

Natta.

5218374[/snapback]

:dontgetit:

:nei:

5218379[/snapback]

"You don't have to be gay to make a friend feel good OK?"

Fredrik: Vanskelig å si. Synes å huske at folk har snakket om en seksuell frigjøring og greier nå ...

Skrevet

W00t, en som jobber på samme bedrift som pappa er i japan nå. Han skal kjøpe en iPod video 60GB til 2600kr for meg.

Er ikke trøtt i det heletatt nå. Har hørt den samme techno sangen 4 ganger på rad nå, den blir bedre hver gang.

Skrevet
Det merkelige er at boken kom ut i 1969. Hva drev egentlig foreldrene våre med?

askogli, helt sikker. :|

5218380[/snapback]

*grøsser* Jeg har ikke sugd noen kompiser av meg. Så jeg kan ikke uttale meg på det området. Visste ikke heller at det var vanlig. Må faktisk lese litt i denne boken Deres, herr. Fredrik R. B. grunnet at dette virket lite troverdig....

Skrevet

FAEN! Jeg var innpå deppetråden og skrev et inlegg, og plutselig når jeg skriver om min bestemor og bestefar som har gått vekk for mange år siden så begynner tårene å trille.

:cry:

Jeg trenger trøst....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...