Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mens jeg fortsatt er her. Det skrives for øvrig "ha det bra", Tomat-Ulf. Har sett at du har gjort den feilen konsekvent i mine tid her. Ikke "hade bra". En basic skrivefeil alle kan gjøre. Om du har lyst til å lære mer, kontakt meg på MSN.

Koz.

Endret av Bandidos-Pelle
Skrevet (endret)

hvorfor be om ferie, når du kan bare slutte å være på forumet over en viss periode?

Herved er du "bannet" fra forumet i en måned :p av meg selv :p

Endret av Shikaru
Skrevet

Dårlig selvdisiplin kalles det. Han har vel problemer med å holde seg unna forumet.

Men, Bandidos-Pelle har blitt stor gutt og for kul fra forumet. Moderator, gjør han en tjeneste så han kan rocke rundt i den virkelige verden. Lykke til :)

Skrevet
Jeg er glad i advarselene mine. De er som trofeer! :)

Shikaru: Det har skjedd med meg. :green:

5214658[/snapback]

jeg fikk en ukes ferie en gang og kom tilbake med 30 % :p

Skrevet

What to do? gidder ikke spille, har ikke så lyst til å tegne, ingenting å se på på tvn, får ikke til å lage animasjoner i dag.

Ingen som jeg gidder å dra til. Er ikke nok snø til å gjøre noe morro ute.

What to do?

Skrevet

Es ist viele grunden das man eine Narkoman bist. Zum Beispiel kann man eine schlechtes Kindheit hat, nicht an die gewünschte Schule eingekommen, oder eine gute Freund gemissten haben. Es ist also viele gründen!

Skrevet
Es ist viele grunden das man eine Narkoman bist. Zum Beispiel kann man eine schlechtes Kindheit hat, nicht an die gewünschte Schule eingekommen, oder eine gute Freund gemissten haben. Es ist also viele gründen!

5214735[/snapback]

Das ist güt. Sodern du bist eine Narkoman.
Skrevet

5214735[/snapback]

Das ist güt. Sodern du bist eine Narkoman.

5214754[/snapback]

Ja genau! Viel Genau! Und Ich bin eine Mäster die Deutsches Spraches!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...