Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
BF2 er skikkelig bra, men jeg har det ikke selv (grunnet for dårlig data)

5208096[/snapback]

Heh, trodde du var guru når det gjaldt bf2 :ohmy:

Jeje.

Kjører wham igjen. Vet ikke hvorfor.

5208143[/snapback]

Haha :!: Hvorfor trudde du det da?

Har bare BF1942 med jævlige mange modifikasjoner :tease:

Har jævlig lyst på BF2 men jeg har ikke penger til det. Trur det vil funke på PC, hvis ikke EA er "sure" på Intel skjermkort da :ermm:

Intel Mobile 1600 Celeron

512MB RAM (forhåpentligvis oppgradert til 1024MB etter jul)

128MB Intel skjermkort

:ermm: Det er vel minimunspes. til BF2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Huff, kjeder meg. Hmm, kanskje surfe litt..

5208212[/snapback]

Er det bare meg, eller var internett mye større før? Fant alltid noe nytt og interessant å surfe på....men nå? :wallbash:

Skrevet
Huff, kjeder meg. Hmm, kanskje surfe litt..

5208212[/snapback]

Er det bare meg, eller var internett mye større før? Fant alltid noe nytt og interessant å surfe på....men nå? :wallbash:

5208248[/snapback]

Internett er kjedelig.. |surfe norcan|

Skrevet
Neida, jeg har det ikke kjedelig. Neida, jeg sitter ikke og trykker F5 i mine innlegg. Neida... :ermm:

5208325[/snapback]

Mine innlegg hos meg viser bare en liten del av de reele "mine innlegg". Blandt annet har motetråden falt ut? Bare meg som har problemer?

Skrevet
Neida, jeg har det ikke kjedelig. Neida, jeg sitter ikke og trykker F5 i mine innlegg. Neida... :ermm:

5208325[/snapback]

Jeg har gjort det så lenge at jeg ikke tenker over det en gang. Well, no more. Jeg ser en film elns.

Skrevet
Mine innlegg hos meg viser bare en liten del av de reele "mine innlegg". Blandt annet har motetråden falt ut? Bare meg som har problemer?

5208336[/snapback]

Om det er lenge siden du har postet i den faller den ut, vet ikke om det stemmer i dette tilfellet riktignok.

Skrevet

5208325[/snapback]

5208336[/snapback]

Babetreathen har falt ut hos meg.

Kjeder meg jeg og. Noen aktive tråder i kveld? Eller noen som er full her :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...