Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva skal jeg åone .3gp-filer i? :blush:

quicktime, evt mediaplayer visst du har quicktime alternative innstallert, eller VLC player da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Golffilm?

Det er svaert faa, om ingen, sportsfilmer som er saerlig bra.

Pøh.

Raging Bull, When We Were Kings, Ali, Bagger Vance, Caddyshack, Bull Durham, Hoosiers, Rudy.. Plenty med kvalitet.

Skrevet (endret)
vil også dette i vannet :(

Har du lyst til å dele med oss det morsomme i sitatet? Du må gjerne ha det der... Men hvorfor i helvete?! :p

EDIT: Sitatet i signaturen...

Endret av JoachimR
Skrevet
Argh! Quicktime.. :hrm:

Nå skal jeg krabbe til sengs.

natti natt :sleep:

derfor man innstallerer quicktime alternative så slipper du innstallere store stygge quicktime. ;)

eller bare vlc da, som sikkert er det enkleste og er veldig kjekt og ha innpå maskinen uansett da. ikke som hovedmedia player ettersom grensesnitet suger heste rumpe, men greit i nødstilfeller slik som dette.

Skrevet

Har du lyst til å dele med oss det morsomme i sitatet? Du må gjerne ha det der... Men hvorfor i helvete?! :p

golf er ikke spenneende

Skrevet

golf er ikke spenneende

Ok. Jeg er uenig, og står 170 % for det du siterer meg på.

Skrevet

derfor man innstallerer quicktime alternative så slipper du innstallere store stygge quicktime. ;)

eller bare vlc da, som sikkert er det enkleste og er veldig kjekt og ha innpå maskinen uansett da. ikke som hovedmedia player ettersom grensesnitet suger heste rumpe, men greit i nødstilfeller slik som dette.

Kan man åpne .3gp i VLC? Hm..

Skrevet

Må si the gladiator er en virkelig bra film. Likte den veldig godt. Ble skikkelig trist på slutten når han døde :cry:

Nå skal jeg legge meg, må opp og feire bursdag i morgen :D

Herr Brun

Skrevet

ja

Skrevet

Jokke, det er ikke alle som liker det samme som oss. Jeg liker sushi, golf og å kle meg fint, jeg vet at du liker det samme. Noen syns det er litt morsomt, fordi sushi er "æsj", golf er "teit tulleidrett" og å kle seg fint er "sossete".

Men det er bare vi som må akseptere at andre er uenig. Jeg kunne aldri hatt i sig: "Vi har ikke råd til å dra på ferie iår", det hadde vært personangrep.

Er bare å akseptere det.

Skrevet

ja jeg gjorde nå det hvertfall nettopp.

----

dere som diskuterer golf, noen synes det er spennende andre ikke. kan ikke tvinge alle til og ha samme mening som deg selv.

Skrevet (endret)

Utrolig hva man føler man får gjort når det er tordenvær i tre timer.

Har ommøbler rommet mitt en smule.

Jeg og søss er alene hjemme i helgen :w00t:

@ phax: Er noe jeg har lurt på... hvor gammel er du?

Endret av The Strategy-player
Skrevet

Jeg har aldri verken sett eller prøvd golf før, går jo bare på "parabol/kabelkanaler".

-----

TSP, mye kniving om PCen, da? :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...