Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kenneth: Hvordan går det egentlig med det filmprosjektet til hw.no?

Går fint.

Har mål om å bli ferdig til jul.

I høstferien intervjuet jeg han som lagde den første prisguiden og en fra OK.no

På Onsdag er det Erik hos Akam.

Og musikkguruen SkyMarshall har endelig kommet seg på beina igjen :p

Skrevet (endret)
Jeg mener, åh guuud altså! Det rosa tapetet var jo bare sååå søtt, så da sa jeg til henne det: atte du? Når skal du få det opp på stueveggene? Det var jo bare sååå lekkert.

Åherregud! :!:

Hæ?

Jeg har ikke skrevet det der, din fjams.

Endret av Share the pain
Skrevet
Du vil ikke bli sittende hjemme som en liten dass hver dag. Du vil ikke bli en arbeidsledig trygdebæsj som aldri løfter baken. Du vil leve livet! :w00t:

Jeh, du har nok rett der...har alltid ville jobbet hardt for å få ut noe av livet :)

Skrevet
Jeg mener, åh guuud altså! Det rosa tapetet var jo bare sååå søtt, så da sa jeg til henne det: atte du? Når skal du få det opp på stueveggene? Det var jo bare sååå lekkert.

Åherregud! :!:

Hæ?

Jeg har ikke skrevet det der, din fjams.

Det er ROSA. I shall say no more.

Skrevet
Kenneth: Hvordan går det egentlig med det filmprosjektet til hw.no?

Går fint.

(...) Og musikkguruen SkyMarshall har endelig kommet seg på beina igjen :p

Ja ikke bli ekkel her nå da, da begynner jeg seriøst å grine.

Men ja ... er her for å bli jeg!

:thumbup:

Skrevet
Av en eller annen merklig grunn syntes jeg det var digg å kommer på jobb..... Noen som vet hva som feiler meg ? :cry:

Du vil ikke bli sittende hjemme som en liten dass hver dag. Du vil ikke bli en arbeidsledig trygdebæsj som aldri løfter baken. Du vil leve livet! :w00t:

Jeg har det akuratt sånn selv. Blir sur på meg selv når jeg våkner 12-13 tida. Man får så lite ut av dagen.

åå du tenker midt herlige live som arbeidsledig :D

Skrevet
Av en eller annen merklig grunn syntes jeg det var digg å kommer på jobb..... Noen som vet hva som feiler meg ? :cry:

Jeg har det akuratt sånn selv. Blir sur på meg selv når jeg våkner 12-13 tida. Man får så lite ut av dagen.

åå du tenker midt herlige live som arbeidsledig :D

Jeg hadde deg i tanke ja :yes:

:p

DET var en god lunsj!

Men mon tro hvorfor Premiere fjerna masse effekter etter jeg rendra :dontgetit:

Skrevet

uff.. Gikk for å bytte fra kjemi til rettslære idag. Håper det går for jeg skjønner ikke så mye av kjemien gitt :ermm:

Angrer sikkelig på at jeg ikke gjorde det før høstferien vet jeg

Skrevet

Netcomen min virker ikke utlandet, så jeg får ikke pratet med kjæresten på fire dager. :( Jaja, får hvert fall tid til å savne han da... :shrug:

Har pakket ferdig nå og fikk akkurat plass til de rosa monstertøflene. For en kombinasjon av klær; bikini og vinterjakke. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...