Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Phfax? Der har vi ett nytt nick, til alle som vil ha.

Eh... PH uttales F.

--

Jeg overlevde turen med banen! Hurra. Jeg fikk til og med kjøpt enda en lue, og noen billige vintersko. Hora hora, suttende på maj på nesten. <-- late-pakistaner-norsk.

Edit: Men bøker glemte jeg. :wallbash:

Endret av @kd
Skrevet

til de som måtte lure er phax homie slang for facts.. de er jo ikke alltid like flink å uttale ting. :wee: men strengt tatt ikke en så veldig utbredt stavemåte. men det er jo andre koseligere ting som også kan assosieres med nicket mitt. link. :love:

Skrevet

Mother******!

En eller annen mongo, jeg tør vedde på at det var en pakistaner, har stjælt speedometeret mitt. Det var faen meg dyrt også. Skikkelig bra saker.

Det værste er at han har ikke bruk for det for han trenger jo ledninger og magnet og alt det andre...

Faen i helvetes-mongo-pa****! :realmad:

Skrevet

iriterende , ikke alle minedokumeter folderne på di forskellige cdplatene er like , altså , noen har andre navn , og noen mangler mellomrom i navnene og sånt , masse stress

Skrevet
Hvorfor i alle dager trodde du det?

Speaking of død og fordervelse: Venninnen til moren min overlevde ikke bilulykken...

Vet ikke... Leste vel en post av deg hvor du skrev noe rart... Synd å høre om veninnen til moren din. Trist med triste mennesker...

Skrevet (endret)
hehe fant mange gøy bilder av den gamle bilen min  :love:

den fungerte som russebil , :D

ja skal vi andre få se eller? :p

skal se om jeg ikke kan fikse noen bilder til dere litt senere ;)

EDIT: hømm jeg har noe svære filer i mine dokumenter på datan , diver og kopierer denne folderen inn i den fra alle cd platene , og det er noe vob filer der :hømm: lurer på hva det er

er sart ferdig , og etter det er så er det rydding i folderen på datan for og fjeren unødvendig piss ,og så brenne ut en ny backup på en dvd

EDIT: folderen er nå på 4,7 Gb !! bare så vidt det går på en dvd

Endret av FtZ-
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...