Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
blah....tida går så sakte...lalalala

blah....tida går så FORT!...lalalala

er jo faen meg bare sove også på jobb igjen, føler at jeg nettopp har kommet hjem.

Hvilken jobb har du?

jobber som grafisk designer i ei avis.. kom hjem fire da, men tida går så fort når man plages emd data'n. ;) har faktisk sotte forran maskinen helt siden jeg kom hjem! :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vel pågått noen uker, regner med det var spisefortyrrelse. Men i går sa hun at hun begynte å hoste små mengder blod.. Noe jeg ikke klarer å putte i noen sammenheng.

Skrevet

hvis hun ikke spiser og f.eks spyr og slikt så fucker man jo kroppen sin.. skal ikke se bortifra at det kan være det. eller så tygger hun for mye glassbråt.

typisk jenter uansett.

Skrevet
Svamp! :D

SO4: Mange quitter :/

Kom selv tilbake idag, etter å frivillig vært på en 2 ukers ferie, vurdere sterkt en til :)

Ja, dumt at Steffy, Fredrik og ØB ga seg :(

Blir mye mindre gøy her nå.

Men man får gjøre det beste utav det :fun:

Nå har jeg vært og spist pizza, og jeg har sett halve Meet the Fockers, og jeg har lånt med meg Allo Allo, sesong 1 :p

Skrevet
It is I, Leclere. (sp?)

Listen carefully for I will say this only once.

Gud, jeg elsker Allo allo. :D

Allo Allo på play.com :thumbup:

Skal begynne å se litt i morgen, men nå er det straks sengetid. :sleep:

Skrevet

Nei, :sleep:

Men jeg kan ikke si jeg skjønner hva denne tråden er godt, skjønte liksom ikke poengtet?

Noen som vil lage en forklaring som ligger klar for meg i morra når jeg våkner, (uff se på klokken "03:19",) i 4 tiden :hmm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...