Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Haha, nice one Lars :)

Men du bor i Trondheim?

Kan da sende i posten? Hadde gjort seg bra sammen med Faces of Death-DVD'ene mine. :)

Tviler ikke :)

De kan sikkert sende, hvis ikke du har fått tak i den alt?

Skrevet

Ved neste valgkamp må vår oppgave være å informere folk om vår ideologi - det er for så vidt greit å henge opp "skattelettelser" over hele byen, men siden Ola Nordmann ikke forstår så mye politikk må vi forklare HVORFOR vi vil ha skattelettelser. Det nytter ikke å forklare hva vi står for uten å forklare hvorfor. Tror dessverre veldig mange misforstod Høyres budskap i år.

Jeg håper også at vi stiller til valg med en ny partileder, en partileder som ikke nøler ett sekund med å forklare folket på TV hva et sosialistisk regime innebærer. Det nytter heller ikke å hakke så mye på SV da de fleste med litt vett i hodet forstår at det ikke er mulig å gjennomføre mye av SVs politikk, noe som fører til at de aldri blir en reell trussel. Vi må ha en partileder med baller, som tør å si hvor lite demokratisk det er at LO kjøper seg inn i AP som som det var snakk om Arbeiderpartiet AS.

Skrevet
Nå er jeg lei av å være hjemme alene. Trenger mamma!! Føler meg utrolig inkompetent når jeg ikke klarer å slå på oppvaskmaskinen engang :cry:

*peke på*

;)

Skrevet (endret)

Det er seriøst en tidkrevende og vanskelig oppgave. Altfor mange knapper, pluss at det stinker dritt inni der (råtten kakao osv :p).*sutre*

Revyfest på torsdag, bursdagfest på 112 på fredag og ut på byen på lørdag. Kommer til å være evig klein på fredag når vi har aktivitetsdag :p

fredrik: Likte avataren. Spennende. :love:

Endret av AnAnAs
Skrevet (endret)

Nå går startskuddet for mitt 6 timers leksemaraton. :dremel:

Om alt går etter planen, så kommer jeg med en uppdate klokken 23:25.

Dere andre får kose dere mye, og leve livet, før leksene tar totalt overhånd!

Edit: Leif

Endret av fargoth
Skrevet
Snø i september? Skummel tanke, men det slår regnværet. Har jeg nevnt hvor mye jeg hater denne byen?

Bur du i Bergen eller :p

her regner det som...(mange stygge ord :p ) ...bare det...

Skrevet
Snø i september? Skummel tanke, men det slår regnværet. Har jeg nevnt hvor mye jeg hater denne byen?

Regner horer og granater her i Sogndal :ermm:

Skrevet

Regner horer og granater her i Sogndal :ermm:

jeg kommer :p

Vet du om det er noen VK1 Anleggsmaskinfører linjer i Sogndal? Nærmest Årdals Tangen så mulig :D

Har lyst til å flytte inn dit, inn til familie, gård og jakt. Ahh, hvordan kan livet bli bedre ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...