PlatinumFlyer Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Hæ? Hva er det jeg ikke forstår nå?
Staalkontroll Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Fikk du 5000,- av far din? Ja? Jøss.... Tja..
Mato Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 jaja , innom og titter litt her i dag , tror jeg skal slutte og bruke so , det er for tidskonsumerende
Dahl Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 jaja , innom og titter litt her i dag , tror jeg skal slutte og bruke so , det er for tidskonsumerende Når begynte du å bruke slike vanskelige ord?
Mato Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 jaja , innom og titter litt her i dag , tror jeg skal slutte og bruke so , det er for tidskonsumerende Når begynte du å bruke slike vanskelige ord? jeg kom ikke på noen bedre ord for det jeg skulle si vell , trapper ned altså , dvs jeg er ikke her lengre , bare overskje dette inlegget , de finnes ikke , du bare inbiller deg at du leser dette
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 jaja , innom og titter litt her i dag , tror jeg skal slutte og bruke so , det er for tidskonsumerende Når begynte du å bruke slike vanskelige ord? jeg kom ikke på noen bedre ord for det jeg skulle si vell , trapper ned altså , dvs jeg er ikke her lengre , bare overskje dette inlegget , de finnes ikke , du bare inbiller deg at du leser dette ok
Dahl Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 ok Et godt eksempel på en typisk kvalitetspost her i SO. I'm lovin' it.
Skogli Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Hallo godtfolk! I dag fikk me vårres 5. timeplan!!! De blir bare verre og verre for hver dag som kommer. Må få tidligere fri fra skolen for å rekke bussen hjem Men det er allmenfag så det gjør ikke noe :!: Skal på trafikalt grunnkurs på onsdag
ehs5 Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Men det er allmenfag så det gjør ikke noe :!: Hvorfor ikke?
Nilsen Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Hæ? Hva er det jeg ikke forstår nå? Haddis fikk mer penger i dag, enn du har fått hele uka.
Dahl Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 (endret) Hæ? Hva er det jeg ikke forstår nå? Haddis fikk mer penger i dag, enn du har fått hele uka. Haddis, er du sosialist/stemmer rødgrønt? I så fall ble Joachim eid. Endret 5. september 2005 av @kd
Anette_ Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 weee... *henge på russ.no * OI.. VI kan jo regge oss der i dag ja
diversity Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 weee... *henge på russ.no * OI.. VI kan jo regge oss der i dag ja yup Allerede "møtt" sluffy
PlatinumFlyer Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Hæ? Hva er det jeg ikke forstår nå? Haddis fikk mer penger i dag, enn du har fått hele uka. Jaha?
Skogli Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Men det er allmenfag så det gjør ikke noe :!: Hvorfor ikke? Har nok av dem Selvfølgelig, det er jo viktige timer, men jeg vil heller ha mekaniske fag, siden det er det jeg skal utdanne meg til.
Shikaru Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 tenk om han har gjort seg fortjent til de da.
Share the pain Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 (endret) Jeg tar det på pm.. Endret 5. september 2005 av Share the pain
Anbefalte innlegg