Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)
Karsten blir eid av Christian. Snart pumper han henne full med ekkel sosse-DNA! :O

Jeg hadde henne på rygg i rundt tusen dager, og han får et kyss på kinnet. Hvem eier hvem?

Edit: Ok, vulgært.

Endret av Slettet+9817234daf
Skrevet
Karsten blir eid av Christian. Snart pumper han henne full med ekkel sosse-DNA! :O

Jeg hadde henne på rygg i rundt tusen dager, og han får et kyss på kinnet. Hvem eier hvem?

Hvem besudlet henne sist? Jo, det var Christian det. Ikke kom her og skryt av gamle prestasjoner, lev i nuet gutt!

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Hvem besudlet henne sist? Jo, det var Christian det. Ikke kom her og skryt av gamle prestasjoner, lev i nuet gutt!

Hadde jeg levd i nuet, hadde jeg spolert sjansene for fremtidige rygg-skandaler.

Skrevet

Rygg-skandaler? OMFG, Eli Rygg?

Skitne gutten som leker med lego i portveien 2. Dans skitne tøs, dans til min himmelske fløyte.

Ok, nå begynner det å bli leggetid!

Skrevet (endret)

Eg såg idol Tone på senteret her i Sogndal( her eg går på skole no ja ) Jah kan si det slik; hu er faen meg enda finere in real life :dribble: Og for ett blikk det er på det mennesket :whistle:

Endret av Mala
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...