Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Å døgne er noe man ikkefnbgrbg

Sovnet over tastaturet? :p

Her i Trondheim er det skikkelig guffent nå. Vinden river godt i hekken, lyktestolpene og det meste annet utenfor. Desto triveligere blir det da å sette seg godt til rette med pledd, potetgull og MacGyver sesong 1 på DVD.

Til deg som ikke hentet din spesialbestilte DVD-boks på Platekompaniet i forrige uke; takk skal du ha. Siden to dager over avtalt henting hadde gått fikk jeg kjøpe den på dagen over disk. :D

Skrevet
Å døgne er noe man ikkefnbgrbg

Sovnet over tastaturet? :p

Her i Trondheim er det skikkelig guffent nå. Vinden river godt i hekken, lyktestolpene og det meste annet utenfor. Desto triveligere blir det da å sette seg godt til rette med pledd, potetgull og MacGyver sesong 1 på DVD.

Til deg som ikke hentet din spesialbestilte DVD-boks på Platekompaniet i forrige uke; takk skal du ha. Siden to dager over avtalt henting hadde gått fikk jeg kjøpe den på dagen over disk. :D

det skal jeg skrive under på, altså det med vinden...

den rev opp plattingen vår, og bjørketreet vårt har blitt revet opp med rot.

Skrevet (endret)

Grei deg på skolen i dag, eter frokost nå. Lenge siden eg har drukke kald appelsinjuice, det var faen meg godt :thumbup:

WTF?? er klokka 07:23 eller noe nå?

:dontgetit:

Endret av Mala
Skrevet

klokka nærmer seg 08:30 nå vel? skjønner ingenting, mobben viser det, datamaskin klokke er snart hall 10, og forum meld blir lagt inn rundt hall 8??? :hmm:

Så kor mye er den?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...