Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal på fest , en veninne av dama giftet seg forige helg og nå er det vennefest , så eg skal nokk gjøre midt for og holde alkaholstatestikken høy

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har satt på en vaskemaskin! :O

Prøvde den å bite deg, også? :O

Seff gjorde den det, og plutselig satte en sånn skikklig motor i gang og hørtes ut som om den gikk på høyt turtall, så jeg fikk helt panikk og ropte på mormor, som svarte med å daske til den. :p Faktisk.

Nå hadde egentlig mama instruert meg om hvordan ejg skulle sette den på, siden det gikk galt sist jeg prøvde, men trodde ikke motoren skulle dure noe så inni helvete?

Skrevet
jeg skal på fest , en veninne av dama giftet seg forige helg og nå er det vennefest , så eg skal nokk gjøre midt for og holde alkaholstatestikken høy

fu :mad:

hva , du må ikke bli sinte på andre som ha det gøy :D

Skrevet
Har satt på en vaskemaskin! :O

Prøvde den å bite deg, også? :O

Seff gjorde den det, og plutselig satte en sånn skikklig motor i gang og hørtes ut som om den gikk på høyt turtall, så jeg fikk helt panikk og ropte på mormor, som svarte med å daske til den. :p Faktisk.

Nå hadde egentlig mama instruert meg om hvordan ejg skulle sette den på, siden det gikk galt sist jeg prøvde, men trodde ikke motoren skulle dure noe så inni helvete?

miele-maskinen vår bråker de ikke :dontgetit:

Da må det være en rar vaskemaskin dere har, ihvertfall.

Skrevet

miele-maskinen vår bråker de ikke :dontgetit:

Da må det være en rar vaskemaskin dere har, ihvertfall.

Ikke min heller.

Joachim, flaut og ha en vaskemaskin som bråker da. Stakkars nabolag

Skrevet

Samtale om vaskemaskiner? Minner meg på at jeg lovet mamma å vaske klær. Hun bare reiser på hytten i helgen, og forventer at når hun kommer hjem er klesvasken gjort. Kvinnfolk... :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...