Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm masse biler og redningshelikopter og styr og stell, og en båt som ikke så ut til å storkose seg, la jeg merke til mens jeg kjørte over vingnesbrua..

Glemte jo seff kameraet.

Satser på at alt gikk bra hva enn som foregikk..

Skrevet
Hadde en liten diskusjon med mattelæreren min i dag.

Heter det å vende seg til noe eller å venne seg til noe?

For eksempel "jeg vender/venner meg til å bo alene"

OM du vender deg til noe, snur du deg fysisk. Om du venner deg til noe, blir du vant til en ting.

Eller no? ^.^

Skrevet
og middagen i dag var en total fjasko , jeg skulle ha pølse og potetstappe , men dama kjøte bare med potetmos og ikke no melk , så det ble bare stekte pølser til middag i dag  :roll:

Du skal ha og ha ja ;)

Gå å kjøp din egen melk :p

vell når hun var på butikke og kjøre pottetstappe mix burde hun da ha sett på pakken og fått med seg at det skulle være melk i den :roll:

er hun som har bilen for tiden så jeg gidder ikke halte på butikken i regnet for en pakke melk

Skrevet
Ikke vondt ment FtZ- men jeg er vandt med at du er flink i rettskriving ( trur jeg ) :hmm:

Edit: når jeg dobbeltsjekka retta jeg en feil som var riktig :p

hø , jeg skrive rett , jeg tror du tar feil :p

neida jeg tar ikke til meg sånt , er vant til det , men var det så ille , så ikke no spesiet i di siste inleggene mine

Skrevet
Hadde en liten diskusjon  med mattelæreren min i dag.

Heter  det å vende seg til noe eller å venne seg til noe?

OM du vender deg til noe, snur du deg fysisk. Om du venner deg til noe, blir du vant til en ting.

Eller no? ^.^

Ja det var det jeg og mente, men han mente at begge tingene het å vende seg til noe.

Skrevet

Eller no? ^.^

Ja det var det jeg og mente, men han mente at begge tingene het å vende seg til noe.

Vel, da skal du være glad han er mattelæreren din, og ikke norsklæreren. ;)

Skrevet
når stenger ølutsalet?

Akkurat blitt 18 el? :p

nei, vart 5. august, men har hukomelse verre enn ein gullfisk. :D

her i stavanger stenger det klokken 20.00 på ukedagene og 18.00 i helgene , :w00t:

før var det 18.00 i ukedagene og 13.00 :ermm: i helgene , så da måtte eg kjøre en hel mil til sandnes eller sola for og kjøp øl på lørdagene .

nå har eg bare altid en kasse stående så jeg slipper og tenke på sånne trivielle problemer :D

Skrevet

Eller no? ^.^

Vel, da skal du være glad han er mattelæreren din, og ikke norsklæreren. ;)

Jeg har ikke norsk :green: Skal ikke ha det det kommende året heller.

:w00t:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...