Bruker-33331 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Gorillaz - Feel Good INC. Now playing: Peaches - Rosa Helikopter [03:47]
Anonym234 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 når stenger ølutsalet? Akkurat blitt 18 el?
Shikaru Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 vandt http://www.olimex.com/images/pro.jpg Var ikke sikker på om jeg skulle skrive Vandt, eller vant
Herr Brun Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hadde en liten diskusjon med mattelæreren min i dag. Heter det å vende seg til noe eller å venne seg til noe? For eksempel "jeg vender/venner meg til å bo alene"
Kvammis Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 når stenger ølutsalet? Akkurat blitt 18 el? Det er da noe man burde vite leeenge før man er 18.
Shikaru Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 (endret) *Slettet* Teite greie ( sto at det oppsto en feil ) Endret 24. august 2005 av Gohan
imastard Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 når stenger ølutsalet? Akkurat blitt 18 el? nei, vart 5. august, men har hukomelse verre enn ein gullfisk.
Ø.B. Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hmm masse biler og redningshelikopter og styr og stell, og en båt som ikke så ut til å storkose seg, la jeg merke til mens jeg kjørte over vingnesbrua.. Glemte jo seff kameraet. Satser på at alt gikk bra hva enn som foregikk..
flodhest Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hadde en liten diskusjon med mattelæreren min i dag. Heter det å vende seg til noe eller å venne seg til noe? For eksempel "jeg vender/venner meg til å bo alene" OM du vender deg til noe, snur du deg fysisk. Om du venner deg til noe, blir du vant til en ting. Eller no? ^.^
Mato Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 og middagen i dag var en total fjasko , jeg skulle ha pølse og potetstappe , men dama kjøte bare med potetmos og ikke no melk , så det ble bare stekte pølser til middag i dag Du skal ha og ha ja Gå å kjøp din egen melk vell når hun var på butikke og kjøre pottetstappe mix burde hun da ha sett på pakken og fått med seg at det skulle være melk i den er hun som har bilen for tiden så jeg gidder ikke halte på butikken i regnet for en pakke melk
DJ_Dark Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Faen!! Kule artister kommer til Norge, og jeg får ikke dratt med meg noen Ingen som kan kjøre meg! Faen!!
Mato Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Ikke vondt ment FtZ- men jeg er vandt med at du er flink i rettskriving ( trur jeg ) Edit: når jeg dobbeltsjekka retta jeg en feil som var riktig hø , jeg skrive rett , jeg tror du tar feil neida jeg tar ikke til meg sånt , er vant til det , men var det så ille , så ikke no spesiet i di siste inleggene mine
Herr Brun Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hadde en liten diskusjon med mattelæreren min i dag. Heter det å vende seg til noe eller å venne seg til noe? For eksempel "jeg vender/venner meg til å bo alene" OM du vender deg til noe, snur du deg fysisk. Om du venner deg til noe, blir du vant til en ting. Eller no? ^.^ Ja det var det jeg og mente, men han mente at begge tingene het å vende seg til noe.
flodhest Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hadde en liten diskusjon med mattelæreren min i dag. Heter det å vende seg til noe eller å venne seg til noe? For eksempel "jeg vender/venner meg til å bo alene" OM du vender deg til noe, snur du deg fysisk. Om du venner deg til noe, blir du vant til en ting. Eller no? ^.^ Ja det var det jeg og mente, men han mente at begge tingene het å vende seg til noe. Vel, da skal du være glad han er mattelæreren din, og ikke norsklæreren.
Mato Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 når stenger ølutsalet? Akkurat blitt 18 el? nei, vart 5. august, men har hukomelse verre enn ein gullfisk. her i stavanger stenger det klokken 20.00 på ukedagene og 18.00 i helgene , før var det 18.00 i ukedagene og 13.00 i helgene , så da måtte eg kjøre en hel mil til sandnes eller sola for og kjøp øl på lørdagene . nå har eg bare altid en kasse stående så jeg slipper og tenke på sånne trivielle problemer
Herr Brun Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hadde en liten diskusjon med mattelæreren min i dag. Heter det å vende seg til noe eller å venne seg til noe? For eksempel "jeg vender/venner meg til å bo alene" OM du vender deg til noe, snur du deg fysisk. Om du venner deg til noe, blir du vant til en ting. Eller no? ^.^ Ja det var det jeg og mente, men han mente at begge tingene het å vende seg til noe. Vel, da skal du være glad han er mattelæreren din, og ikke norsklæreren. Jeg har ikke norsk Skal ikke ha det det kommende året heller.
Anbefalte innlegg