Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg klarer å lure løgntetektorer :w00t:

Kan jeg ta på deg?

*tapå*

Hvorfor må alle skrive noe sånt hele tida? det er blitt litt oppbrukt, og jeg tar det som en stor spydighet, så hold munn.

Skrevet

Tonio gjennomskuet alle metodene mine når hun unblokka meg på MSN tidligere... :hrm:

Nei, men seriøst! Hvorfor syte og grine av at en du kjenner deg på nettet blokker deg, fordi du skifter avatar? Det er jo bare tullinger som gjør slikt!

Fra nå av skal jeg skaffe meg et liv. :w00t:

Skrevet
Tonio gjennomskuet alle metodene mine når hun unblokka meg på MSN tidligere... :hrm:

Nei, men seriøst! Hvorfor syte og grine av at en du kjenner deg på nettet blokker deg, fordi du skifter avatar? Det er jo bare tullinger som gjør slikt!

Gratulerer. :)

Skrevet

Skaff 2! Og gi et til meg!

Skrevet

I disse kjedlige tider kuttet jeg av viftebladene på en vifte og skal nå lime en propel fra et lite fly på den. Tror dere det kommer til og blåse bra?

Skrevet (endret)
Jeg har nå jogga i over en time, samt tatt en del sit-ups og push-ups. I'm proud of myself. :cool:

bra atkaydee :thumbup: tenkte å jogge litt imorra jeg og.. er ferdig 12 på skolen :D

Endret av 2mass
Skrevet
Fra nå av skal jeg skaffe meg et liv.  :w00t:

Lykke til. Antar at du kommer krypende tilbake men. :p

Det verste er at alt jeg vil er at han skal skfite avatar! :wee:

Skrevet
Jeg har nå jogga i over en time, samt tatt en del sit-ups og push-ups. I'm proud of myself. :cool:

Flink! :yes:

Skulle egentlig jogge jeg og ,emn sitter og spiser istedet :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...