Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idol er moro, takket være finalen kommer litt av fammen fra Bergen til Hønefoss. :love: De har dratt til Oslo nå da, men de er her i morgen også.

Skrevet

:realmad:

Det kommer veps inn gjennom vinduet hele tiden. Jagde nettopp ut nummer 4 på en liten halvtime.

Fikk heldigvis tatt nakenbilde av den, så som straff skal jeg publisere det på nettet.

post-63-1116600508_thumb.jpg

Skrevet
:realmad:

Det kommer veps inn gjennom vinduet hele tiden. Jagde nettopp ut nummer 4 på en liten halvtime.

Fikk heldigvis tatt nakenbilde av den, så som straff skal jeg publisere det på nettet.

:lol: haha

Skrevet
har hatt tentamen i dag :ermm:

det gikk rett til helvete for å si det slik, gramatikken var grei nok, men mangla ein del men stilen... rett ned, men men, blir vel 3 eller 2 på denne her ja :no:

d r i vert fal bra at du har gramatiken i ården!

Skrevet

:evil:

Pleier som regel å ta fram et vanngævar og spyle dem ned jeg :evil:

Såklart bare når de er ute på terassen. Men når de er inne pleier jeg som regel å la dem surre litt rundt ved vinduet i 2-3 minutter og deretter slå dem med en avis/et magasin.

:innocent:

Skrevet
Kanskje kvinner er med i en utenomjordisk sekt. Og så at det var så fint her på jorden,

og dermed flydde ned i romskip som lignet mistenkelig på handlevoger og vesker og dermed

laget de et brygg som gjør at menn blir forelsket i dem (morsmelk :D ),

og dermed "ansetter" dem som sine tjenere.

:dontgetit::(:hrm:

Kanskje menn/gutter er med i en lik sekt og at de selvfølgelig ikke vet noe om kvinnesekten så de tror at de lurer hverandre, derfor ingen verken gutter eller jenter kommenterte det ja :p .

Men da må vel det bety at jeg er utelatt.

:hmm::hrm:

Jaja, by the way. Ga opp å rydde, ute er det overskyet, og ingenting å filme.

Ikke kan jeg ta det jeg har filma inn på PCen heller da jeg glemte DV-kabel.

(Eller jeg regna med at det fulgte med liksom, viktigere at det hadde fulgt med det en den USBkabelen til bildene. Skal liksom filme med det!)

Skrevet
har hatt tentamen i dag  :ermm:

det gikk rett til helvete for å si det slik, gramatikken var grei nok, men mangla ein del men  stilen... rett ned, men men, blir vel 3 eller 2 på denne her ja  :no:

:D

Carsten, fy. :p

Skrevet (endret)
Myggnetting er ikke en blå bil.

Nei, det er det ikke :)

Må jeg fram med den gamle signaturen min?

Edit: Gratulerer til Vero_NiCa og søsteren eller broren til moren eller faren hennes.

Edit 2: Veps nummer 5 inne..

Endret av svamp
Skrevet
har hatt tentamen i dag  :ermm:

det gikk rett til helvete for å si det slik, gramatikken var grei nok, men mangla ein del men  stilen... rett ned, men men, blir vel 3 eller 2 på denne her ja  :no:

:D

Carsten, fy. :p

:wee:

Eid, du er.

Jeg skal se SWIII igjen imorgen. Forbanna kul film.

Skrevet
TGF = [T]hank [G]od it's [F]riday :]

Planer for kvelden:

• Se simpsons
  • Spise digg
  • Nerde
  • Se Matrix nr. 1

Eller dra til noen venner og se idol...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...