Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor hjem så tidlig ojive? Faen, må finne meg no frokost selv jeg..og så på banken og få veksla de 4000kr jeg vant i går fra 20kr til sedler..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor hjem så tidlig ojive? Faen, må finne meg no frokost selv jeg..og så på banken og få veksla de 4000kr jeg vant i går fra 20kr til sedler..

Wow, noen som har flaksen med seg. :) *vente i buskene utenfor banken, så rane, og så springe* :yes:

Skrevet

Bonjour. Interessant diskusjon om jenters iboende faenskap må jeg si, stiller meg nøytral i diskusjonen jeg. Det eneste jeg har lagt merke til er at jenter ikke har fått opp øynene for meg ennå, men det kan selvsagt ha noe å gjøre med min passivitet også.

Hvilken bank skal du til Dr3as? *hjelpe Gnomenz* :evil:

Skrevet

Teoriprøven er easy.. leste litt natta før og sto med glans..

Der har jeg vært i banken alt.. ingen skumle som møtte meg :p hehe *vifte med 5900kr i cash*

Skrevet
Teoriprøven er easy.. leste litt natta før og sto med glans..

Der har jeg vært i banken alt.. ingen skumle som møtte meg :p hehe *vifte med 5900kr i cash*

Du altså... Må jo si hvilken bank du skal i. *riste på hodet*

Er visst ikke alle som tar teoriprøven like lett... Leste også kvelden før, 4 feil, hvorav 2 var skikkelig tåpelige.

Skrevet
*vifte med 5900kr i cash*

..og disse "casha" fant du?

han var i banken.... legg sammen to og to

RAN!!!

Nei, men seriøst: les lenger opp, der står det at han vant på spillemaskin i går.

Skrevet (endret)

Vant 4000kr på spilleautomat i går.. pluss tømte sparegrisen samtidig for div mynter.. ble 5916kr :D

var på dnb nor banken på kolbotn :p

Endret av Dr3as
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...