akristina92 Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Jeg tror noen glemte å trykke på "Steng"-knappen.
Jarmo Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Jeg tror noen glemte å trykke på "Steng"-knappen. 2XOWN3D.....
el-asso Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 *Stenges av åpenbare grunner og advarsel til trådstarter* du må jo nesten stenge den da Tror du det?
Sovietpig Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 *Stenges av åpenbare grunner og advarsel til trådstarter* du må jo nesten stenge den da Tror du det? neh du trenger jo ikke det da
akristina92 Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Hvorfor ikke stenge den? Jeg ser null humor ( i et bilde jeg ikke har sett, men etter kommentarene å dømme, tror jeg ikke det er særligt morsomt ) i denne posten. Haugevis med OffTopic diskusjon, kommentarer som "Stakkars fyr, " osv.
Jarmo Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Hvorfor ikke stenge den?Jeg ser null humor ( i et bilde jeg ikke har sett, men etter kommentarene å dømme, tror jeg ikke det er særligt morsomt ) i denne posten. Haugevis med OffTopic diskusjon, kommentarer som "Stakkars fyr, " osv. Kjære venn, har nettopp fått enveisbillett til Burkina Faso, chatter fra Gardemoen nå, ha det bra Ta en forsiktig titt på bildet du.....
akristina92 Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) Shiiiiit! Hehehehhehee.. Trodde det var noe HELT annet,,, EDIT: Et eksempel på hvor lettlurt jeg er.. EDIT2: Æsj, pinligt.. Virker som alle var med på spøken Endret 6. mai 2005 av DiskSpace10GB
ErlendRU Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 (endret) Shiiiiit! Hehehehhehee.. Trodde det var noe HELT annet,,, EDIT: Et eksempel på hvor lettlurt jeg er.. EDIT2: Æsj, pinligt.. Virker som alle var med på spøken Endret 6. mai 2005 av erlendru
Nevnarion Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Shiiiiit! Hehehehhehee.. Trodde det var noe HELT annet,,, EDIT: Et eksempel på hvor lettlurt jeg er.. EDIT2: Æsj, pinligt.. Virker som alle var med på spøken Hehehe Men morsomt var det jo da, at du ikke turte å se på bildet.
cheeplix Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Skrevet 6. mai 2005 Syns det var bra av deg jeg, DiskSpace10GB. Du nektet å se på noe du ikke kom til å like og stod på ditt. Til dere andre: Kudos for å klare å drive det så langt. (spesielt el-asso).
akristina92 Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Argh.. Dere lurt meg så sykt.. ARGH, ARGH, AAAARGH! Dette er noe jeg aldri kommer til å glemme..
simerix Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 At det er noen brukere som poster sånneforkastelige bilder....
Goliath Skrevet 6. mai 2005 Skrevet 6. mai 2005 Argh.. Dere lurt meg så sykt..ARGH, ARGH, AAAARGH! Dette er noe jeg aldri kommer til å glemme.. jaja, du gjorde kvelden min Disk.. ... gøy at noen kan ta spøken med strak arm! respekt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå