Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt til å bygge en pc inn i min bestemors rullator. Denne har jeg da fått siden hun har fått ny.

Rullatoren jeg skal bygge pc inn i er av denne typen:rullator.jpg

Jeg har tenkt at ledingene skal gå i stålrøyrene.

Videre har jeg tenkt å utstyre den med en flatskjerm og GPS.

Tastaturet og musen skal være av den trådløse versjonen, men musa skal være en touchpad. Vet noen hvor jeg kan kjøpe touchpaden?

Vi tenker på å ha DVD spiller og kraftige høytalere. Er det mulig å ha tilkobling for el-gitar??

Vi skal ha håndkontroller i håndtakene

Skjermen skal plasseres på "setet"

Selve PC + høytalerne skal plasseres i korga! Vi skal lage eget stativ for tastaturet.

Touchpaden skal plasseres på det høyre håndtaket. Batteriet skal plasseres i korga, og er av typen bilbatteri, men vi sliter med plassen.

Hva burde vi forbedre? Er dette en genial ide eller?

Dere får oppdateringer.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det letteste hadde vel vært å bruke en bærbar? For det blir vel lite plass til en stasjonær og bilbatteri. Batteriet holder vel ikke så veldig lenge hvis det skal gi strøm til maskin og skjerm.

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

mekk en dynamo da vett :p selv om det ikke kommer til å greie å lage nok strøm

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

kan vel ikke akkurat kalle det en worklog enda da men ;)

Skrevet
Hehe, har et 5hk strømagregat som står her jeg :p Kan lage opp til 220v det går på bensin... :) Ellers konge prosjekt... :)

El NetZor

Bråker en slik agregat mye eller?

Skrevet

Hehe, det var en fleip :p Det veier noe inni h****** og bråker noe inni helvette ettersom det mangler potte, når jeg skulle kjøpe ny kostet det 3000,- :ohmy: Så jeg droppa det hele og lakka agregatet opp jeg :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...