Gå til innhold

Musikktelefon fra Qtek

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+34151345
Skrevet

Vist er det en stilig Mobil, og er vel ikke så veldig uventet heller.

Det ligger jo i tiden tydeligvis. Det som bekymrer meg er batterikapasiteten?

Jeg mener. Det skal jo først og fremst være en telefon eller hva? Om en da går rundt å spiller musikk på dette aparatet så drar det batterikapasitet ikke sant?

Så når det kommer dit hen at du faktisk skal/må ringe, eller blir oppringt så er det ikke batteri igjen til den samtalen. Det gjelder jo alle disse underholdningsaparatene som enten er kommet eller kommer nå i nær fremtid.

Intill det blir gjort noe drastisk med kapasiteten på batteriene så mener jeg det er bortkastet å komme med sånne aparater.

Skrevet

Qtek s100 gjør jo samme jobben og ang batterikapasitet så holder den ikke så lenge når man ser på video nei :whistle: . Men så lenge man hører på musikk og skrur av skjermen mens man har den i lomma så fungerer den i mange timer. Mobilen vil også begynne å klage når du har lite batteri igjen og stoppe avspillingen, du kan fortsatt ringe etter dette (tror den holder i 72 timer standby når det skjer hvis jeg ikke husker feil fra bruksanvisningen)

Lyden i S100 er jo også utrolig bra så denne telefonen er absolutt ikke dum, men nå har jo nokia kommet med en med 1gb kapasitet (når den kommer ut på markedet)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...