Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av ferrari, hehe...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Feilpostet.

 

2.

 

En Ferrarri på norske veier er som joggesko til dress, det hører bare ikke sammen. Huff, synes synd på de ferrarriene på norske veier..

 

Grunn:

1. Lave hastigheter.

2. Dårlig veier utenfor hovedveiene.

3.Grusveier (grøsse)

og så videre..

 

Sier bare autobahn jeg :yes:

Lenke til kommentar
1. Feilpostet.

 

2.

 

En Ferrarri  på norske veier er som joggesko til dress, det hører bare ikke sammen. Huff, synes synd på de ferrarriene på norske veier..

 

Grunn:

1. Lave hastigheter.

2. Dårlig veier utenfor hovedveiene.

3.Grusveier (grøsse)

og så videre..

 

Sier bare autobahn jeg  :yes:

helt enig. både feilpostet og helt usansynlig med ferarri på norske veier :nei:

Endret av snoop dogg
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
Fikk svaret mitt i dag, kostet 40 000 i året, hvis bilen skulle stått på en med full bonus.. Pluss det var kun 4000 i egenandel:) Nesten så man skulle kjøpt bilen..

 

Nå ber jeg til Gud for at du er 19 år :innocent:

 

Blei det Ferrari på deg gutt?

 

Jeg skal kjøpe en 348 om 2 år og har allerede funnet ut at å forsikre den blir et stort problem. Så hva fant du ut om du fortsatt husker det? hvem selskap var det?

Lenke til kommentar

Hmmm. hva skal man med en ferrari her i landet?? fiske etter bimboer??

Også så kjipt å bli frakjørt av gamle epa traktorer og sierraer da gitt, hehe...

 

Jeg synes det er bedre med bil til 100k med motor og drivverk til 300k, enn en bil til 400k med "moderat" orginalmotor, og utveksling ment for helt fjerne hastigheter som du aldri vil oppnå på norske veier...

Lenke til kommentar

Det jeg skal med Ferrari er å ha sinnsykt god motivasjon til å tjene 400k på to år og oppfylle drømmen min. Om det er den beste bilen blablablalbalba driter jeg langt i. Det er "drømmen" min å eie en ferrari, da skal jeg gjøre det. Og det er kalrt at det er ikke det samme å kjør en Ferrari som en fx. M3, men den diskusjon er ikke ment for denne tråden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...