Gå til innhold

GeForce 6800LE på billigsalg hos Komplett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det. Det eneste jeg har å utsette i maskinen er ram'en. Ramen kjører som pc 2100. Har en brikke med 512mb som er pc2100 og en annen som kan kjøre som 2700 men den raske blir jo satt ned til 2100 den også (det var en dårlig setning det!).

 

Jeg synes jeg hørte et sted at det var en liten foskjell i sporene til agp 8x og agp 4x. Har jeg hørt feil?

Lenke til kommentar
Håper det. Det eneste jeg har å utsette i maskinen er ram'en. Ramen kjører som pc 2100. Har en brikke med 512mb som er pc2100 og en annen som kan kjøre som 2700 men den raske blir jo satt ned til 2100 den også (det var en dårlig setning det!).

 

Jeg synes jeg hørte et sted at det var en liten foskjell i sporene til agp 8x og agp 4x. Har jeg hørt feil?

Riktig :)

Lenke til kommentar
Håper det. Det eneste jeg har å utsette i maskinen er ram'en. Ramen kjører som pc 2100. Har en brikke med 512mb som er pc2100 og en annen som kan kjøre som 2700 men den raske blir jo satt ned til 2100 den også (det var en dårlig setning det!).

 

Du bør nok bytte ut PC2100 rammen din, der taper du en del ytelse...

Lenke til kommentar

Har planer om å kjøpe en brikke til med pc 2700 eller 3200 ram.

 

Noen som vet om det er noen forskjell mellom

dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306967&view=detailed

og

dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305088&view=detailed

?

 

Det er jo samma kort til samme pris men med forskjellig lagerstatus..

Det første kortet jeg linket til veier dobblet så mye som det andre også. Rare greier :dontgetit:

Endret av TT88
Lenke til kommentar
Har planer om å kjøpe en brikke til med pc 2700 eller 3200 ram.

 

Noen som vet om det er noen forskjell mellom

dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306967&view=detailed

og

dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305088&view=detailed

?

 

Det er jo samma kort til samme pris men med forskjellig lagerstatus..

De korta er like...

Og seff. kjøper du PC 3200 siden de har ca. samme pris og de er

bakoverkompatible.... ;)

Lenke til kommentar

Dette er jo 40% prisavslag..

 

NB!!! Kun kort!! (Drivere, kabler,manual+ + mangler!!!)

Varen er demobrukt/ Erstatning fra leverandør.

Varen kan ha skrumerker i fester o.l.

Merking på emballasje behøver ikke samsvare med produktet.

 

hm..

 

Får sjekke hvordan lønninga blir til uka.. Det er ihvertfall en god oppgradering fra Radeon 9600 Pro..

Lenke til kommentar
Men jeg har ikke kjøpt demobrukte varer før, kan det være noen feil med kortet?

Det skal ikke være noe feil med kortet, men det er alltid en sjangs. Uansett gjelder vanlig garanti, så hvis det er noe galt får du et nytt.

Lenke til kommentar

Demovarer er som normale varer. Ikke tenk på at det står demovarer.

 

Har kjøpt flere hovedkort og et par skjermkort ++ på demovarer. Du får de som om de var vanlige. med kabler, cd osv osv.

 

Eg regner med du "kan" få brukte varer, men eg har aldri hørt om det.

 

Er det mer feil på demovarer? Ikke det jeg har merket meg.

 

Litt usikker på hvorfor komplett har denne kategorien. Men regner med det har med at de har en bråte varer som ikke kan selges som normale varer, og for å unngå at de har et stort lager med masse varer som bare tar plass, så selger de hele rukkelet i stedet og sparer store penger på lagerplass.

 

For min del så virker hele "demovare" opplegget som et tullete opplegg (sett med bizniz øyner), men for oss forbrukere så er det toppers. Helt genialt.

Lenke til kommentar

[offtopic]

er vel ikke 6600GT kort vi diskuterer, men vil vel påstå ut i blanke luften at det kortet er veldigt bra. Kan ikke skjønne noe annet.

 

Målt mot andre 6600GT kort så vil eg tippe forskjellene er under +/- 1%. Det ser man når man tester like kort. Det har ingenting for seg lengre, fordi forskjellene er latterlig små. Derfor er det ingen som tester like kort noe særligt.

[/offtopic]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...