Gå til innhold

GeForce 6800LE på billigsalg hos Komplett


Anbefalte innlegg

Fikk kortet mitt idag, og det lå i en uåpnet orginal eske. Kortet lå i posen med orginal forsegling og det fulgte med noen cder, manual, noen kabler og en dvi overgang.

Alt er helt nytt.

Fikk låst opp 12 pipes og 6 vertex, hvis jeg låser opp de siste 4 får jeg artifacts i 3Dmark 03.

Har ikke prøvd å klokke kortet enda, men fikk en score på 8825 i 3Dmark 03. Er dette en normal eller en dårlig score med dette kortet??

 

Edit: skriveleif

Endret av MajorSmith
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja,har testet kortet noen dager nå med alt åpnet.Har testet med 3DMark 03,05 og flere spill.Alt har sett ut til å funke bra.Men så prøvde jeg Far Cry i dag og fikk noen merkelige felt på bakken som er svarte.Resten av grafikken ser bra ut.Kan det være den elendige Twinmos ram brikka mi som er skylda?Har 512 mb.

fikk samme problemet, skygger ble korrupte osv. det viste seg at det var vertex shader nr 1 av de to som kunne åpnes med rivatuner. (den med lavest bit nr i rivatuner. prøv å slå av en av vertexene og se om det hjelper.

Lenke til kommentar
kjører nå på 355 på core og 829 på minne. Er fremdeles litt å gå på på minnet. Håper jeg skal klare 10000 på3dmark03

Jeg fikk faktisk kortet til å gå stabilt på 372/860 og fikk 10515 i 3Dmark 03. Tror det hjelper at jeg har satt på Zalman kjøleren. Hadde 64 grader på load og 44 i Idle :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg sitter på et msi gf fx5900 ultra (256 mb), og jeg lurer på om jeg skal bytte det ut.. Jeg ser dere sier at det klarer lit over 6000 i 3dmark 03 på stock... dette klarer jo 5900u mitt også... har det noen hensikt å bytte?

Hvor nøye er det et jeg halverer minnet? 256 <-->128..

Hvordan er støyen på kortene? jeg er litt bortskjemt med msikortet, det er nesten lydløst...

Lenke til kommentar

støynivået er som forventet. ikke for høyt, men godt merkbart. Er vant med passiv kjøling på mitt gamle 9500PRO så alt bråker i forhald til det. Blir nokk zahlman kjøling på meg også. må vente til netste lønning. Studielånet forfalt denne måneden, så da er jeg så godt som raka fant.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg sitter på et msi gf fx5900 ultra (256 mb), og jeg lurer på om jeg skal bytte det ut.. Jeg ser dere sier at det klarer lit over 6000 i 3dmark 03 på stock... dette klarer jo 5900u mitt også... har det noen hensikt å bytte?

Hvor nøye er det et jeg halverer minnet? 256 <-->128..

Hvordan er støyen på kortene? jeg er litt bortskjemt med msikortet, det er nesten lydløst...

Jeg hadde ikke byttet, neste kort for deg bør minst bli 6800GT eller X800XL kort.

Lenke til kommentar

Fikk mitt demobrukte 6800Le i dag, trodde en stund jeg satt på gullfuglen med 12x1.6 @ 375/868, men i HL2 ble det krøll med artifacts pga pipen jeg åpnet. Observerte ingenting feil i andre spill, selv ikke 3dmark03 var det en artifact i syne.

Heisann angrefrist!

Endret av HeRbie
Lenke til kommentar

Da har jeg også bestilt. Måtte bestille nå mens det fortsatt var noen igjen. Får ikke brukt kortet før jeg får lønning og får kjøpt meg ny psu. Den gamle er alt for svak.

Hvorfor kan ikke elkjøp kjøre lønning to ganger i måneden :no:

Lenke til kommentar
Da har jeg også bestilt. Måtte bestille nå mens det fortsatt var noen igjen. Får ikke brukt kortet før jeg får lønning og får kjøpt meg ny psu. Den gamle er alt for svak.

Hvorfor kan ikke elkjøp kjøre lønning to ganger i måneden :no:

Hvis du jobber på Elkjøp kan du vel like godt kjøpe leadtek 6600GT kortet som mange her på forumet kjøpte for 795,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...