Gå til innhold

GeForce 6800LE på billigsalg hos Komplett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk åpnet 12 pipelines og 6 vertex, og når jeg kjører 3dmark 03 og 05 får jeg ingen artifacts.

Kortet funker også veldig bra på Doom3 , NFS underground 2 og Rome total war.

Spiller disse uten noen problemer. Men så skulle jeg spille Mohaa Pacific assault, og da så det ut som bakken rørte seg og jeg fikk noen rare skygger. Har innstallert siste patch og bruker forceware 71.89.

Kan det være feil på den siste pipelinen jeg åpnet? selvom kortet funker helt fint i andre spill :hmm:

Endret av MajorSmith
Lenke til kommentar
Fikk åpnet 12 pipelines og 6 vertex og når jeg kjører 3dmark 03 og 05 får jeg ingen artifacts.

Kortet funker også veldig bra på Doom3 , NFS underground 2 og Rome total war.

Spiller disse uten noen problemer. Men så skulle jeg spille Mohaa Pacific assault, og da så det ut som bakken rørte seg og jeg fikk noen rare skygger. Har innstallert siste patch og bruker forceware 71.89.

Kan det være feil på den siste pipelinen jeg åpnet?  selvom kortet funker helt fint i andre spill :hmm:

LIkner veldig på det problemet jeg fikk når jeg åpnet pipelines. Alt funket fint, men i visse spill ser det ut som det brukes noen shadere som ikke blir så populært tydeligvis...

 

(Hos meg funka alt unntatt CS:S)

Endret av HeRbie
Lenke til kommentar
Hm. Bestilte et slikt kort nå nettopp, men kom bare til en blank skjerm etter at jeg klikket "Fullfør". Blir spennende å se om jeg får bestillingsbekreftelse eller ikke.

Komplett Web har hatt en del problemer i dag....

Har enda ikke mottatt noen email fra Komplett, og nå har jeg hengt på røret i et kvarter uten å få annet enn ringelyder. Skuffende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...