Gå til innhold

Hvilken rank har du fått?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rank 3, Sergeant

 

400 HK

ca. 6-7000 Contribution points.

 

hadde kun 2 HK's i går, men fikk hele 360 points.

(en lvl 58 tauren warrior som fløy på meg akkurat når jeg var ferdig med en mob og faktisk trodde han kunne banke paladin min, som forøvrig er lvl 52. Han prøvde 2 ganger, og tapte 2 ganger :) )

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Er det mulig å ga opp i rank på pve servere også ?

:yes: Jepp, er konstant pvp på PvE serverne også(ihvertfall Emerald Dream). Har blitt Master Sergeant uten altfor mye jobb. Har mange Sergeant Majors i vår guild, og også en Knight. Tror det er mye lettere å gå opp i rank på PvE serverne

Endret av Falconetti
Lenke til kommentar
Er det mulig å ga opp i rank på pve servere også ?

:yes: Jepp, er konstant pvp på PvE serverne også(ihvertfall Emerald Dream). Har blitt Master Sergeant uten altfor mye jobb. Har mange Sergeant Majors i vår guild, og også en Knight. Tror det er mye lettere å gå opp i rank på PvE serverne

Vi har faktisk flere Knights og en Knight - Lieutenant nå :love:

 

Konstant pvp fighting ved Tarren Mill, så hvis man føler for det er det bare å stikke opp der på Emerald Dream.

 

Selv så har jeg blitt Master Sergeant :w00t:

Lenke til kommentar
Rank 8 nå :) Legionnaire. Tror jeg er den eneste på EU-Silvermoon som har rank 8. Ingen andre Horde ihvertfall, ettersom jeg vet så er det ingen Alliance i det hele tatt som har fått den.

 

Håper jeg når rank 10 neste uke, da får jeg fullt priest sett. :)

Daamn nice ;)

Lenke til kommentar
Jeg har herja en del, men er bare Grunt med 605 hk (~200 "solo"), 4074 cp og standing 398... Jeg tror at de på lavere level (jeg er 42) blir mye mindre belønnet for et kill mot en på samme level enn en level 60 spiller.

 

Men for all del, det skal bli morsomt å bruke insignia of the horde mot den neste mage, druid, priest eller warlock som jeg møter;)

Vel, nå handler det jo ikke bare om level heller da. Hvis du har soloet ~200 stk som har 10% helse igjen, så får du ikke akkurat så mye ut av det.

 

Bare så det er sagt, så kan det godt hende at du har spillt helt fair også :)

Lenke til kommentar
hvor får/henter man rewardsa?

Alliance får i Stormwind (Old Town, foran barracks)

Noen som vet for horde?

I Orgrimmar, Valley of Strength. Tar du til venstre rette etter hovedinngangen, burde du finne d. Husker ikke helt om det var på nedre eller øvre nivå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...