Gå til innhold

Nokia presenterer N70, N90 og N91 (fantastisk) :p

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siggetheman:

1: Vennligst link til bildene i stedet for å vise dem i full størrelse.

2: Bildet du sier er tatt med N90 er ikke det. Bildet viser dog fotografier som er tatt av N90 og så printet ut.

Skrevet (endret)

Skikkelige gromgutter det der :love:

Mens vi ennå ikke har sett maken til N91 hittil, virker det som om N70 blir en K750-konkurrent, og N90 vil være mer rettet mot Z700...

EDIT: Leif kom på besøk...

Endret av smeboe
Skrevet

Huff, får bare mer og mer lyst på N90 jo mer jeg ser på bildene. Kanskje det endelig er på tide å bytte ut den "gode" men definitivt gamle Sony Ericsson T68i'en min med en slik? :p

Skrevet
Huff, får bare mer og mer lyst på N90 jo mer jeg ser på bildene. Kanskje det endelig er på tide å bytte ut den "gode" men definitivt gamle Sony Ericsson T68i'en min med en slik? :p

Den er litt svær da.. :no:

Skrevet

Ser veldig bra ut dette, likte også N90 godt, men med den klumpen oppå av et kamera så minner det litt om "gamle dager" med clip-on-camera. Dog var dette mye penere, men likevel et betydelig skår i den ellers så flotte designen...

Dette ser jo bare feil ut..

http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art18/ZiveN90/18.jpg

Men med denne løsningen trenger nokia bare å ha et kamera på mobilen istedet for to (som på 6680), så noe positivt er det jo med det.

Skrevet

Super fine telefoner da! :love: Hoff, ble litt usikker på om jeg ska kjøpe 6680 nå jeg da, fikk mest lyst til å kjøpe en billigere nå å vente på en av disse!! :hmm:

Skrevet

It avisen skriver.

Nokia hevder at kameraet er i stand til å ta opp video i VHS-kvalitet OI OI OI ! (Obs det er Nokia N90 de snakker om)

NICE !!! :thumbup:

Synd at mobilene var jevlig stygge !. Samsung D500 er den fineste moben som er laget !.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...