Gå til innhold

Nokia presenterer N70, N90 og N91 (fantastisk) :p


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som forundrer meg mest er hvorfor Nokia selger N90 i Asia, men ennå ikke her i Europa! Er vi europeere for krav store eller hva er det?

Og du er sikker på at den selges i Asia? Det at noen har fått tak i noen få på en eller annen måte og lagt disse i butikken sin, er noe helt annet enn at de selges generellt.

 

Sier ikke at du tar feil, men skulle gjerne sett kildene.

Lenke til kommentar

Og du er sikker på at den selges i Asia? Det at noen har fått tak i noen få på en eller annen måte og lagt disse i butikken sin, er noe helt annet enn at de selges generellt.

 

Sier ikke at du tar feil, men skulle gjerne sett kildene.

Lurer på det jeg og, men bare det hvis du går til "www.nokia.com.my" så er N90 under "Aktuelle modeller". Ikke under "Kommende" slik som på nokia.no.

 

Uansett så er 8 uker lenge!

Lenke til kommentar
Det som forundrer meg mest er hvorfor Nokia selger N90 i Asia, men ennå ikke her i Europa! Er vi europeere for krav store eller hva er det?

Og du er sikker på at den selges i Asia? Det at noen har fått tak i noen få på en eller annen måte og lagt disse i butikken sin, er noe helt annet enn at de selges generellt.

 

Sier ikke at du tar feil, men skulle gjerne sett kildene.

Enig med deg der arehei... det er rykter om at den har begynnt å selge i asia, men ikke noe håndfast.

 

Husker du at du kalte med løgner når jeg sa den ikke kom i juni?

Vel, her er vi i august, ennå ingenting - kildene mine sier at den er her om 2-3 uker, og det tror jeg er mulig.

 

Men må si meg skuffet over bildekvaliteten, K750 har mer naturtro fargegjengivelse og tar faktisk skarpere bilder.

Så en test hvor den ferdige FW til N90 var testet sammen mot K750.

Litt ironisk, N90 skulle være nokia's stolthet innen multimedia og kameramobiler, (CZ) med en solid pris, blir den henvist til annen plass ang bildekvalitet, og det av en mobil, halvparten så stor - og til en tredel av prisen-litt ironisk...

(Og SE sin prestisjemobil på kamera fronten er ennå ikke kommer iår)

 

Fantastisk skjerm ja, uten tvil, men synd det går ut over batteri og at det gjør N90 så treg (6680 prossesor)

Og ingen vibra...

Lenke til kommentar

Men, sett borti ifra stillbilde kvaliteten på N90, så er det foreløpig ingen mobiltelefoner som har så bra kvalitet på filmen? Og skjermen er jo bare helt konge!

 

Jeg velger nok n90 fremfor k750i som brukstelefon ettersom jeg liker symbian og dets muligheter. Også får jeg brukt for alle programmene jeg kjøpte til min 6600... Synd å "kaste" de...

 

Hvordan klare K750i seg i mørket? Skulle jeg gjærne likt å visst...

Lenke til kommentar

N90 er deilig, og den er stor :love:

 

Merk: jeg liker store mobiler, har nå en 7600, og den går under kallenavnet "godklumpen ;)

 

Jeg skal definitivt ha N90 når den kommer for fullt(eller når jeg har råd) :thumbup:

 

Den er perfekt for den kreative mobilfilmentusiasten som ergrer seg grå over at hans nåværende mobil ikke har redigeringsmuligheter, utvidbart minne eller muligheter for stativ ;)

 

N90 kan jo brukes som stativ på egenhånd :)

 

Den er dyr, men.. Jeg får nok råd om jeg vil det ordentlig ;)

Lenke til kommentar

Enig med deg der arehei... det er rykter om at den har begynnt å selge i asia, men ikke noe håndfast.

 

Husker du at du kalte med løgner når jeg sa den ikke kom i juni?

Vel, her er vi i august, ennå ingenting - kildene mine sier at den er her om 2-3 uker, og det tror jeg er mulig.

 

Men må si meg skuffet over bildekvaliteten, K750 har mer naturtro fargegjengivelse og tar faktisk skarpere bilder.

Så en test hvor den ferdige FW til N90 var testet sammen mot K750.

Litt ironisk, N90 skulle være nokia's stolthet innen multimedia og kameramobiler, (CZ) med en solid pris, blir den henvist til annen plass ang bildekvalitet, og det av en mobil, halvparten så stor - og til en tredel av prisen-litt ironisk...

(Og SE sin prestisjemobil på kamera fronten er ennå ikke kommer iår)

 

Fantastisk skjerm ja, uten tvil, men synd det går ut over batteri og at det gjør N90 så treg (6680 prossesor)

Og ingen vibra...

er du sjokket over dette? når har nokia vært blant de mest teknisk avanserte? de ligger jo alltid bak virker d som. mitt generelle inntrykk av nokia telefoner har alltid vært at de er store, tunge og med dårlig batteritid. at n-serien ser ut til å bli så skamdyr også sikrer ihvertfall at jeg ikke kommer til å kjøpe en slik tlf med d første. nokia er rett og slett langt fra de beste på markedet.

Lenke til kommentar

Har ikke N90 Vibrasjon???

 

Fra gsmarena review

 

We are testing the final version of the phone with firmware V2.0527.2.3 RM-42 (from June 7th, 2005)

 

 

Update August 1st: In fact two phones were tested - both with final firmware and in retail package, both phones with no vibration. Let's see if this will end the vibration saga in the opinion section.

Endret av adilr17
Lenke til kommentar
når har nokia vært blant de mest teknisk avanserte?

:!: Alltid? Nokia har alltid hatt de mest teknisk avanserte modellene, men ja, det har gått på bekostning av størrelse/vekt.

 

Nokia 7650 er et eksempel. Tok jo flere år før konkurrentene kom med noe som i det hele tatt kunne sammenlignes. Samme med Nokia 3650. Tok vel 2 år før det ble vanlig med VGA kamera. Så har vi nå Nokia 6680.

 

På teknologi har Nokia alltid vært minst like langt fremme som de andre (på det nordiske markedet). Men på all-round modellene i middelklassen har de kanskje ikke vært på toppen.

Lenke til kommentar
Har ikke N90 Vibrasjon???

Så klart den ikke har :ohmy:

 

Det ville jo totalt herpa kameraet :p

 

Leste det på users opinions på GSMarena, der er det en diskusjon om det :)

Ja leste der jeg også.

Tja veit ikke hel, vibrasjonen vil ødelegge kameraet,og d gjelder kun på N90.

Tipper dem må slutte med vibrasjon på alle kommende modeller etterhvert som mp på kameraene bare vil økes osv...

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ikke ser hvorfor en vibrasjonsenhet skal kunne ødelegge for et kamera? Eller var det en vits?

Jeg kan heller ikke se hvorfor dette skulle ha noe å si. Så å si hver eneste kameratelefon på markedet har jo vib. Blir teit uten... potensiell grunn til å la vær å kjøpe (Jeg klarer aldri å stå opp om morran, eller høre ringelyden fra lomma uten at den vibrerer i tillegg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...