Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nå øker telenor ut-hastigheten!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gutta dere har blitt grundig lurt.. Jeg hører fancy opplegg som "Hurtig oppgraderings liste" o_O_o dette er bare for å få dere til å føle dere priviligert.. Telenor er ikke noe å satse på om man vil ha det man bestiller.. dessuten kan de ikke konkurere om pris.. alle selskapene dobler hastighetene.. Jeg annbefaler bluecom, som også er kjent for å gi best fps i CS

Om det er noen som er blitt grundig lurt så er det du :p

Bluecom gir best FPS i CS?

 

Forøvrig, det finnes nok en slik liste, eller de har nok ihvertfall muligheten til å sende det videre til en person som faktisk kan forandre hastigheten. Det er bare et par tasetrykk, og burde ikke ta så lang tid :)

(I utgangspunktet)

Lenke til kommentar

Nextgentel er stabile de.

 

Et par ganger har jeg fått spenning inn fra telenettet som har tatt knekken på overspenningsbeskyttelse for telefonlinje (sannsynligvis i tordenvær). Litt utsatt for sånt på linjen der jeg bor kanskje.

Lenke til kommentar

Fikk regning i posten på 549Kr for juni måned for 2Mbit selv om de hadde satt opp hastigheten for samme pris. Ringte de i dag og hørte om når jeg fikk 4Mbit siden de tok betaling for det. Fikk beskjed om at de ikke visste når men at de skulle "framskynde" prosessen på oppgraderinga hva nå det vil si. Påpekte til kundebehandleren at jeg jo allerede betalte for mye etter de nye prisene i forhold til linja jeg hadde og sa det var noe jeg måtte leve med. Da sa jeg at jeg syntes at det var forskjellsbehandling av kunder med at vi som hadde ADSL før første juni og er gamle kunder må betale de gamle prisene (549 2Mbit) mens de som bestilte etter 1 juni betaler 419 For 2Mbit. Hun gjentok bare det at sånn var det bare og skyndte seg med å avslutte samtalen.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
Fikk regning i posten på 549Kr for juni måned for 2Mbit selv om de hadde satt opp hastigheten for samme pris. Ringte de i dag og hørte om når jeg fikk 4Mbit siden de tok betaling for det. Fikk beskjed om at de ikke visste når men at de skulle "framskynde" prosessen på oppgraderinga hva nå det vil si. Påpekte til kundebehandleren at jeg jo allerede betalte for mye etter de nye prisene i forhold til linja jeg hadde og sa det var noe jeg måtte leve med. Da sa jeg at jeg syntes at det var forskjellsbehandling av kunder med at vi som hadde ADSL før første juni og er gamle kunder må betale de gamle prisene (549 2Mbit) mens de som bestilte etter 1 juni betaler 419 For 2Mbit.  Hun gjentok bare det at sånn var det bare og skyndte seg med å avslutte samtalen.

*Planlegge bombeattentat mot nærmeste sentral*

 

"Noe du må leve med"? Noe av det dummeste jeg har hørt. Som om ikke det var ille nok at eksisterende kunder fikk utsatt oppgradering, men nå må til og med noen betale for den samme linja? Nå får det være nok!

 

edit: skrev feil :)

Endret av Marti
Lenke til kommentar

Hei. Linjen min er oppgradert til 2000/300kbps i følge kontoadministrasjonen på www.online.no, men jeg har tilsynelatende fremdeles den "gamle" hastigheten. :wallbash:

Er det bare treighet i systemet til Telenor eller kan det være andre grunner? Jeg har trådløst nettverk, og har resatt routeren og oppgradert dens firmware bare for å være sikker, men det hjalp ikke.

Bor i Bergen.

 

Edit: sendte klagemail til Telenor, og etter 1,5 timer fikk jeg 2mbit. :w00t:

Endret av The Silencer
Lenke til kommentar
Fikk først oppgradert fra 704/128 til 1000/200 i slutten av april , i går merket jeg at linja mi er 2000/300.

Har ikke bestilt noen oppgradering og betaler 349 pr mnd.

Du har vel kanskje IP telefoni ifra Telenor?

Har IP telefoni i fra Telenor ja

Derfor du fikk oppgradert linjen din ifra 704 til 1 mbit. Dette fordi telenor hadde elendig upload på den dårligste linja si, om jeg husker riktig. I utgangspunktet skulle dette vare i 3 måneder, slik at kundene skulle være fornøyde (altså kunne surfe og prate i tlf samtidig).

Hva som skjer nå, vet jeg ikke riktig.

 

Alle som kjøpte IP telefoni ifra Telenor fikk derfor oppgradert linja si "gratis" en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...