Gå til innhold

Hva synes DU om Russen?


Chief_R-W

Anbefalte innlegg

Russ og russetid er intet annet en oppskrytt

Agreed.

Si det heller om noen år, ETTER du har vært russ :thumbup:

Skal jeg si det et år etter jeg har vært russ? altså nå?

 

Jeg var russ i fjor

Hmm.. kommer vel egentlig an på hvem du er russ med også da, og hvordan russestyret fungerer. Hos oss er det arrangementer så og si hver dag :D

Men hvis du var Vk1 russ, så forstår jeg at det ikke var så veldig gøy. HVIS du var.. :roll: De får jo ikke være med på noen ting som helst... hehe. Boikotting av vk1 russ skjer i stor grad der hvor jeg bor ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du tror med andre ord ikke på at jeg var russ i fjor? Hvor latterlig er ikke du?

 

Joda, jeg fikk være med på alt jeg kunne være med på jeg, men oppskrytt var det likeså

Da tror jeg du misfortod innlegget mitt. Bare lurte på om du var vk1 russ jeg... Prøver også bare å forklare at én kan oppleve russetiden helt annerledes enn en annen. Noen har det faktisk dødskult, mens andre har det ikke fullt så gøy. Men i min omkrets tar alle helt av, og for oss er det ikke opskrytt en plass... :p Prøv å les innleggene skikkelig før du besvarer er du grei :thumbup:

 

Edit: skrivefeil

Endret av Icywiz
Lenke til kommentar
HVIS du var..  :roll:

 

Hvordan kan det tolkes som noe annet enn at du ikke tror på meg?

Lese setningen før.. altså: "hvis du var vk1-russ". *mate inn med t-skje* :!:

 

Edit: Nå gidder jeg uansett ikke stresse mer for å overbevise deg... nå hopper jeg til et annet forum og snakker om noe annet... cya :p

Endret av Icywiz
Lenke til kommentar

Man gir liksom litt mer faen med russedressen på enn uten :p Er russ selv, men uansett så synes jeg russen bare er morsom. Før jeg ble russ også. Moro å se på fulle russ som driter seg ut, eller finner på noe sprell.

 

Et slagord som stemmer ganske bra på russeFESTER er forøvrig: "Drekka, pule, spy og slåss, russen det er oss!" av en eller annen merkelig grunn stemmer minst ett av verbene i dette slagordet til alle russ (unntatt kristenrussen, gidd? )

 

Er tre typer russ jeg rett og slett HATER:

1. Fakeruss som er over 20 år. Pateisk..

2. Russ som bare er ute etter å slåss.

3. Russ som ødelegger for andre russ ved å drive med vandalisme.

 

Og tre typer jeg rett og slett ELSKER:

1. Fine jenteruss :wee:

2. Russ som spanderer (alkohol/dong/snus/røyk/snacks)

3. Russ som inviterer til naschpiel i russebussen sin

Lenke til kommentar

Goophy: har du faktisk peiling på PA, eller bare later du som?

 

Om jeg ikke tar helt feil er dette noe ganske ny, tysk PA, som bl.a. ble brukt under CanalStreet-festivalen i Arendal i sommer. Husker ikke hvilket firma det var som leverte sceneteknikken, men det spilte i allefall helt fenomenalt. Den spesifikke riggen de hadde var downmikset til 12 kanaler på et Midas Heritage 2000 bord... og det var uten monitor.

 

Uansett er vel så godt som alltid rigger i denne størrelsen og av denne datoen prossessorstyrte, og tror du virkelig utleiefirmaene hadde leid ut bare flate, og latt gutta finne amping selv? Tror du kranfirmaet hadde fløyet riggen dersom det ikke var et system designet for å bli fløyet?

 

Så at denne riggen er så latterlig som du skal ha det til, tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar

tror nok den generatoren der har nok strøm til et par forsterker rigger... og det der kan jeg love deg spiller høyt! den riggen der kan mest sannsynligvis høres på ca 1 mils avstand...bare ganske ren gjetting, så si ifra vist dere veit hvor langt unna det høres..minst 30.000watt tror jeg...Er det noen her som vet noe mer om dette annlegget?

Lenke til kommentar

Vel, jeg skal visstnok ha peil, ikke vet jeg.

Og jeg sa ikke at riggen var latterlig, jeg mente at å ha det hengende over en russebuss er latterlig.

Var noen her i nærheten som hadde noe liknende ifjor eller forfjor.

De hadde en stoor generator som klarte å gi strøm nok til å drive ca. 70% av riggen pluss at de ikke hatte forsterkerkraft til å utnytte det mer enn 80%.

 

Så å ha så store greier uten å kunne makse det vil jeg si er ganske latterlig, men som sagt, det er bare min mening og jeg aner ikke en dritt om den rigge der, bare antar.

 

Tviler på at de har akkurat samme opplegg som under CanalStreet, men vil også tro at noen fra utleiefirmaet er der 24/7.

Lenke til kommentar
Russ eier ikke musikksmak. Den forsvinner når de tar på drakten, og noen er så uheldige at den ikke kommer tilbake når russetiden er over.

Skulle nesten ha starta sånn støttegruppe for sånne folk. OGså hatt "forebyggende tiltak" når de var 14. stappa alle i et rom å tvunget de til å høre på orntli' kvalitets-musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...