Gå til innhold

Min "ganke lov".

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
elsker å se dumme NE huntere som har dyret ute og er shadowmelda :p

Det er artigere med huntere som tar en "feign death" uten å dismisse petten først :!:

Skrevet

Dreper alt jeg ser nå jeg.

Grunnen til det er at det har hendt meg et par ganger at jeg lar noen som er lavere lvl enn meg gå.

Så plutselig blir jeg angrepet av noen andre, rundt samme lvl som meg.

Akkurat når jeg har drept han og sitter igjen med 100hp kommer de 2 samme low lvlene og dreper meg.

Utrolig irriterende..

Hender jeg lar dem gå hvis jeg skal løpe et stykke eller noe, men står de i nærheten av et quest jeg har eller noe er det ingen nåde.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Jeg vurderer egentlig veldig ann på situasjonen, er jeg bare "passing through" på vei til noe så gidder jeg ikke bry meg veldig om horde, med mindre de angriper alliance spillere, i hvilket tilfelle jeg angriper.

Dersom jeg er ute og quester/grinder, og møter en enkelt horde så lar jeg det som regel gli, av den enkle grunn at jeg hater å selv bli forstyrret når jeg driver med slikt.

Vurderer selvfølgelig på level og situasjon, men svært ofte lar jeg ting gli.

Skrevet
Enda en ganketråd :ermm:

Når en UD rogue ganker meg (omtrent bare disse som gjør det), finner jeg en lvl 60 roguevenn i nærheten og dreper han (han, ikke en annen horde) 4-5 ganger.

Der traff du spikern på hodet! Det er alltid UD rogue som ganker :p

Min regel er at hvis jeg blir ganka så ganker jeg et par ganger tilbake på noen hordes, og spesielt undeads eller rogues. Guilden min har også "tagga" en del guilds som kill on sight, og disse ganker jeg så fort jeg ser dem. Årsaken til at disse guildene blir fritt villt er at de gang på gang har ganka medlemmer av vår guild.

Skrevet
Gir det deg en trøst at du forestiller deg gankerene som spinkle kvistete nerder? Misliker du spinkle og nerder?

Nei, ikke i det hele tatt. Synes jeg nevnte at det ikke plager meg nevneverdig så det er ikke noe behov for trøst. Har heller ingenting imot spinkle kvisete nerder. Dere kan vel ikke noe for det :)

Jeg disser aldri noen for noe som er medfødt.

Skrevet

Er det medført å være spinkel også nå?

Uansett... har sett at det er mest rogues og hunter (da to eller flere) som angriper mest. De fleste andre gidder ikke så mye utenom raidgrupper.

Skrevet
elsker å se dumme NE huntere som har dyret ute og er shadowmelda :p

Det er artigere med huntere som tar en "feign death" uten å dismisse petten først :!:

Eller ikek ahr pet, men har 3-4 DoT's på seg, *feign death* og DoT'ene fortstter å gjøre damage:P Da er det bort med en Rain of Fire og byebye hunter=)

Skrevet
Eller ikek ahr pet, men har 3-4 DoT's på seg, *feign death* og DoT'ene fortstter å gjøre damage:P Da er det bort med en Rain of Fire og byebye hunter=)

hehe slenger alltid på en moonfire eller to på en hunter som dør, finner fort om de bruker feign death :p

Skrevet
Hva mener dere med KoS liste? :ermm:

Med fare for å virke som en frekk bedreviter, så spurte jeg faktisk om AKKURAT det samme her i denne tråden.. Les hele tråden!

Skrevet

Som hunter må jeg si at FD funker utmerket selv om jeg har både pet og DoT's. Bruker kun FD når jeg er nede på kritisk, og det skapper akuratt det lille sekunded med usikkerhet som ofte trengs for å snu situasjonen på hode. Hopp opp, få litt avstand, daze og fyr løs igjen. Har faktisk fungert mot en 80% av de jeg har sloss med (de fleste lv55-60).

Skrevet
Gir det deg en trøst at du forestiller deg gankerene som spinkle kvistete nerder? Misliker du spinkle og nerder?

Nei, ikke i det hele tatt. Synes jeg nevnte at det ikke plager meg nevneverdig så det er ikke noe behov for trøst. Har heller ingenting imot spinkle kvisete nerder. Dere kan vel ikke noe for det :)

Dere? Hva med deg selv?

Skrevet
Jeg ganker sjelden selv, men er ofte offer for ganking. Lurer på om det er fordi jeg er Paladin :p

Er Et Hellvette å være Paladins på mange servere virker det som, vi er Jo KoS for Fleste Hordes Bare Fordi vi er Paladins og det virker som horde syntes det å drepe en paladin 20 lvler under seg er som å drepe Onyxia eller no.... :whistle:

Skrevet
Jeg ganker sjelden selv, men er ofte offer for ganking. Lurer på om det er fordi jeg er Paladin :p

Er Et Hellvette å være Paladins på mange servere virker det som, vi er Jo KoS for Fleste Hordes Bare Fordi vi er Paladins og det virker som horde syntes det å drepe en paladin 20 lvler under seg er som å drepe Onyxia eller no.... :whistle:

De fleste andre dør jo bare man pirker i dem, angriper man en paladin får man hvertfall et halvt minutts underholdning ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...