Gå til innhold

Tips til ferie!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal reise til Korsika. Var på Kypros i fjor.

Har vært begge plasser, og begge er morsomme plasser..

 

Kypros er mye turisme, fyll, fanteri, osv.. Kommer litt an på hvor man er, samt når på året..

 

Korsika er ikke så inntatt av utenlandske turister, noe som er litt greit.. Det er dog en svært populær plass for de franske menneskene, så midt i sesongen kan det være mange slike. Ikke så mye fyll og fanteri her, mer en plass for opplevelser. Leiebil anbefales, helst en med open-air-prinsipp eller cabriolet.

Lenke til kommentar

Har alltid hatt lyst til å dra til japan. virker som en spennende kultur.

fra tekno paradis i tokyo til mystiske templer og spennende små landsbyer i fjella.

tror jeg ville vært der en mnd. siden det er så mye å se på.

 

folka virker hyggelige og det skjer massevis av syke ting, som f.eks cosplay, digre arkadehaller med merklige spill.

Er ganske dyrt i japan da, ligger vel omtrendt likt med prisene i norge, særlig mat, spill og dvder.

Du kan også kjøpe samurai drakter og katana sverd :thumbup:

Lenke til kommentar
Reis til Kina, se Beijing før de bygger ihjel den gamle bebyggelsen. Byen er stappfull av byggekraner, om 10 år vil det se ut som Manhattan og ikke som en by i Kina.

Vet. Snkket med en kinesisk dame som hadde søkt asyl her i Norge pga. at hun hadde skrevet negativt om det kinesiske styret. Hun jobbet som reporter i en stor avis der nede. Hun anbefalte Beijing og Shanghai.

Desverre er hun henrettet nå fordi den norske regjering mente det ikke var noe fare å sende henne tilbake. Dette synes jeg er veldig trist.

 

Heia Norge som tar imot terrorrister og mentalt ustabile krigsofre som prøver å styrte fly med øks. Joda, de får en klapp på skuldra og et "Daaaakar liten, det er synd i deg."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...